هر آنچه لازمه در مورد رندر با لومیون بدانید!

آموزش لومیون با فرشاد ارباب

نکته های کاربردی رندر با لومیون

مدتهاست که بحث شبیه سازی در دنیای معماری یکی از بحث های داغ بین همه ی معماران و هنرجویان این رشته است. شرکت های مختلفی در این زمینه نرم افزارهای قدرتمندی تولید کرده اند و در حال رقابت با یکدیگر هستند تا میدان شبیه سازی و گرفتن خروجی های رئال(رندر با لومیون) از پروژه ها را در دست خود گیرند.

در بین نرم افزارها و پلاگین های موجود در حوزه ی رندرینگ، نرم افزار لومیون یکی از قدرتمند ترین آنها. این نرم افزار ویژگی هایی دارد که آن را از سایر نرم افزار ها و پلاگین ها متمایز می کند. لومیون محیط کاربری بسیار ساده ای دارند. تنظیمات ساده و در عین حال پیشرفته برای تغییر وضعیت صحنه یکی از بارزترین این ویژگی هاست. لومیون رندرینگ در لحظه دارد یعنی شما می توانید در هر لحظه دید دوربین خود را جا به جا کنید و رندر مورد نظر خود را در دید جدید دریافت نمایید.

ترفندهای رندر با لومیون

دیگه لازم نیست آبجکت های ایمپورتی وارد لومیون کنیم تا بتونیم متریال حرفه ای بهشون نسبت بدیم. شما چه تجربه ای در این زمینه دارید. برامون کامنت کنید

پرسپکتیو های مختلفی می تونیم توی رندر با لومیون ایجاد کنیم. در این آموزش دو نوع پرسپکتیو رو در لومیون آموزش می بینید. همینطور یه افکت جالب برای ساخت کارد بندی در لومیون.

نورهای نقطه ای در پروژه هات رو مثل آب خورد ن قرار بده. توی این آموزش یاد میگیریم مثل آب خوردن نور های نقطه ای مون رو توی پروژه قرار بدیدم و رندرهای شب بگیریم.می دونستی می تونیم از نورهای ies توی پروژه های خودمون توی لومیون استفاده کنیم؟

سایت خوب برای پیدا کردن متریال های با کیفیت می خوای؟ توی این پست یه سایت درجه یک برای پیدا کردن متریال های PBR بهتون معرفی میکنیم.تا حالا از چه سایت هایی برای دانلود تکسچر استفاده می کردید. برامون تو کانتها بنویسید.

متریال PBR می خوای بسازی اما بلد نیستی. توی این آموزش رندر با لومیون صفر تا صد متریال سازی رو بهت آموزش می دم. برامون کامنت کن آیا این روش رو برای ساخت متریال می دونستی؟

 

متریال آب یکی از متریال های با کیفیت در لویمونه. توی این پست می خوایم با هم متریال های آب در لویمون ۱۱.۱ رو بررسی کنیم. شما توی پروژه هاتون برای ساخت متریال آب به چه مشکلاتی می خوردید؟

توجه! پیشنهاد ما به تمامی علاقندان به بخش رندرینگ با نرم افزار لومیون آموزش مسترینگ لومیون تهیه شده توسط مهندس فرشاد ارباب است.برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعه سرفصل های این مجموعه اینجا کلیک کنید.😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.