دوره آموزش چگونه مدیر بیم BIM Manager باشیم؟

چگونه-مدیر-بیم-باشیم
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
ریال۲۸,۹۵۰,۰۰۰

دوره آموزش آفلاین چگونه مدیر بیم BIM Manager باشیم؟

با ورود فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان به صنعت ساخت و ساز این صنعت دچار تغییرات بسیاری شد. که البته پیشترفت تکنولوژی و تقاضای دست اندرکاران ساخت در بهره مندی از ان در حیطه فعالیت خود در پیشرفت این فناوری و انتشار سریع آن بی تاثیر نبود. بدین ترتیب مشاغل جدید همراستا با عملکرد این فناوری کعه نیازمند مهارت ها و تخصص های ویژه در این خصوص بود نیز بوجود آمد. یکی از این سمت ها با نام مدیر بیم BIM Manager جز مشاغل مهم و کلیدی است.

عنوان مدیر BIM به تنهایی دارای ابهام است. با تمامی مسئولیت هایی که در فناوری اطلاعات ساختمان BIM تعریف شده است، باز هم در توصیف برخی از آنها در بعضی شرکتها ابهاماتی وجود دارد. 

در برخی موارد عناوین مدیریت BIM و هماهنگ کننده BIM مشابه هم تعریف شده است، در حالیکه طبق قوانین مدیرBIM وظیفه نظارت بر تمامی بخش های سازمانی و بازنگری عملکرد همه ی اعضای گروه پروژه را افزون بر مسئولیت های تعریف شده برای یک مدیر دارد.

مسئولیت ها و نقش کلیدی مدیر بیم BIM Manager

  • مدیریت لایسنس یا مجوز نرم افزارها که شامل نظارت بر نصب و یا به روزرسانی ورژن های جدید نیز می شود.
  • مدیریت راه اندازی نرم افزارهای پشتبانی
  • جستجوی نرم افزارهای جدید متناسب با نیاز
  • سازمان را درجریان بهترین شیوه های رایج در اجرای BIM  و نرم افزارهای مرتبط در پروژه ها قرار دهد.
  • مسئول تدوین استانداردهای سازمانی، پیاده سازی و بهینه سازی روند انجام کار با BIM 
  • به دنبال روش های نوین بهره وری و کارایی BIM در سازمان باشد
  • آموزش های درون سازمانی برای پیاده سازی BIM تهیه کند
  • حضور در همایش ها، کنفرانس ها و کارگاه ها از طرف شرکت به نظور تبادل اطلاعات درسازمان

    مهارتها

    مهارت های اضافی که ممکن است برای هر کسی که به عنوان یک مدیر BIM فکر می کند مفید باشد عبارتند از:

    مهارت های رهبری
    پشتکار و اراده
    توانایی استفاده از ابتکار عمل شما
    مهارت های ارتباط کلامی عالی
    توجه به جزئیات
    مهارت های مدیریت کسب و کار
    توانایی سازماندهی زمان و حجم کاری شما
    انعطاف پذیر و آماده تغییر باشید
    درک کاملی از سیستم ها و برنامه های کامپیوتری داشته باشید

معرفی دوره آموزشی چگونه مدیر بیم BIM Manager باشیم

دوره آموزشی مدیر بیم BIM Manager در ۵ فصل و ۲۷درس در ۱۴ ساعت با توجه به نیاز های کنونی  مدیران بیم یا هماهنگ کنندگان بیم که ملزم به تهیه طرح اجرایی هستند در صنعت ساختمان تهیه و تنظیم شده است. که هر فصل شامل تعاریف و روش های کاربردی و تخصصی این شغل با توجه به سرفصل ها می باشد.

در زیر تمامی سرفصل ها و زیر مجموعه ها به تفکیک در قالب درس و موضوع قرارگرفته و تعریف کاملی از آنچه در هر جلسه ارائه می شود وجود دارد. تا با مطالعه آن پیش از ثبت نام و شروع دوره در جریان مسیر و روند تکمیلی دروس و نوع آموزش قرار بگیرید.

دستاوردهای این دوره

اگر با فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان آشنا هستید و تمایل دارید که نتایج قابل توجه مثبتی را در کاهش هزینه و زمان پروژه با استفاده از پیاده سازی صحیح فناوری BIM  در پروژه های ساختمانی و عمرانی بدست آورید. باید با روش های مدیریتی در تهیه، انتقال و انتشار اطلاعات پروژه ما بین ذینفعان و اعضای گروه آشنا شوید و همچنین با طرز تهیه ی برنامه اجرای بیم آشنا شوید.

برای پیاده سازی صحیح و استفاده حداکثری از این تکنولوژی در پروژه های ساختمانی می بایست. از این فناوری در تمامی مراحل چرخه حیات ساختمان استفاده نمود. بدین منظور استفاده از نیروی متخصص که بتواند یک نقشه راه برای طی مسیر بر پایه ی  فناوری BIM تهیه و تنظیم کند. و همچنین از مهارتهای فردی کارکنان شرکتی باخبر بوده تا بتوانید بهترین و کارآمدترین اعضا را برای تیم پروژه برگزیند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در این دوره گروه ایران بیم سعی کرده است تا تمامی اطلاعات مورد نیاز یک مدیر بیم BIM Manager  که ملزم به تهیه طرح اجرای بیم BEP نیز هست را یکجا گردآوری کند. تا به آسانی بر اساس اهداف شرکت و پروژه یک تیم عالی ازافراد با تجربه و متخصص گردهم آمده. و با مسئولیت هایی که در این برنامه برایشان مشخص شده است به فعالیت خود ادامه دهند.  بدین ترتیب هر بخش با مسئولیت های خود آشنا شده و دستاوردهای اکتسابی را درک کرده و در مسیر درست بهره گیری از فناوری BIM قرار می گیرد.

پیش نیازهای دوره آموزشی چگونه مدیر بیم BIM Manager باشیم

برای استفاده از این دوره آموزشی لازم است تا با اصول  و مبانی فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان آشنا باشید تا بتوانید درک درستی از مسیری که پیش روی شما قرار دارد پیدا کنید. همچنین اگر هنوز با مشاغل نوین بیم و تخصص های مورد نیاز برای کار با آن آشنا نشده اید، لازم است تا ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا دوره پیش نیاز اصول و مبانی بیم را تهیه کنید.

دوره آموزشی اصول ومبانی بیم

همچنین برای تکمیل مهارتهایتان به عنوان مدیر بیم BIM Manager لازم است تا با یکی از ابزارهای مدیریتی بیم آشنا شوید. پشنهاد ما به شما نرم افزار ناویس ورکس از شرکت اتودسک است. به لحاظ سهولت دسترسی به آن و استفاده از فایل های اطلاعاتی با فرمت RVT که توسط نرم افزار رویت تهیه می شوند. برای مدیریت کردن و بررسی برخورد ها و همچنین متره دقیق و افزودن برنامه زمانی بعد چهارم ۴D به پروژه که یکی از وظایف مدیر بیم نیز می باشد، نرم افزار ناویس بهترین انتخاب است. اگر تاکنون با این نرم افزار آشنا نشده اید روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه مرتبط با آموزش این نرم افزار هدایت شوید.

 آموزش نرم افزار ناویس ورکس

 

برای دریافت اخبار بیشتر در این خصوص می توانید پیج تخصصی bim.coach را در اینستاگرام دنبال کنید و یا به شماره پشتیبانی ۰۹۱۰۱۲۳۵۴۷۸ در واتساپ پیام دهید.

محتوای دوره

بازکردن همه

6 دیدگاه برای “دوره آموزش چگونه مدیر بیم BIM Manager باشیم؟

  1. سبحان سلیمی میگوید:

    با درود و احترام
    از اینکه با گروه شما شما آشنا شدم خرسندم و اینکه این امکان را برای ما مهندسان ایجاد فرمودید که معلومات خود در زمینه BIM افزایش دهیم از شما کمال تشکر را دارم . و بدینوسیله اعلام میکنم که تمایل دارم در دوره BIM manager شرکت کنم . با سپاس از شما

  2. نادر میگوید:

    بنام خدا
    سرکار خانم شیدا یوسفی
    سلام
    خواهشمند است اطلاعات تکمیلی در خصوص دوره “چگونه مدیر بیم باشیم؟” را اعلام فرمایید.
    سپاسگزارم
    ضمنا مایل به دریافت دوره مذکور می باشم.
    با احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.