پیاده سازی BIM در شرکتهای مجری

پیاده-سازی-بیم-BIM-در-شرکت-های-پیمانکاری-و-مجری
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
ریال۸,۸۰۰,۰۰۰

دوره آفلاین آموزش پیاده سازی BIM در شرکتهای مجری

ساخت و ساز به طور قابل توجهی تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته است. فن آوری از راه دور، که قبلاً یک ابزار خوب بود، اکنون جزء حیاتی عملیات روزانه کسب و کار است. این تغییر چشمگیر باعث شد که استفاده از مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) و ساخت و ساز دیجیتال به شدت افزایش یابد. سهامداران اکنون در این فکر هستند که آیا این صنعت وارد عصر جدیدی شده است. گروه ایران بیم نیز بنا به نیاز جامعه دوره آموزش پیاده سازی BIM در شرکتهای مجری را برای کمک به بخش اجرایی ساختمان تهیه کرده است.

عدم توجه بخش اجرایی به بیم چیست؟

تا کنون از گوشه و کنار  اطلاعاتی مبنی بر امتیازات فناوری بیم کسب کرده اید. از اینکه این فناوری بیش از هر جایی به فرآیند ساخت و اجرای بهیه بدون صرف هزینه های بالا، زمان اضافه و دوباره کاری ها و پرت مطالح ساختمانی کمک میکند. باز هم شک دارید!

مهمترین دلیل عدم پذیرش بیم در شرکت شما

عدم آگاهی از روش پیاده سازی آن است.

البته مبهم بودن عملکرد این فناوری و چگونگی استفاده از ان در شرکت های پیمانکاری هم می توان دلیل بزرگی محسوب شود،

اما موجه نیست.

ویژگیهای دوره پیاده سازی BIM در شرکتهای مجری

این دوره در ۱۱ درس به مدت ۳ ساعت با توجه به نیاز های کنون جامعه ی مهندسان، پیمانکاران و کارفرمایان در صنعت ساختمان تهیه و تنظیم شده است. که هر فصل شامل تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات ساختمان و راه کارهای پیشنهادی بر اساس اصول و قوانین کلی بیم است. این راه کارها بر اساس تحقیقات و آمارهای ارائه شده در کل دنیا در خصوص شرکتهای موفق پیمانکاری در پیاده سازی و بهره گیری از بیم دسته بندی و تهیه شده است.

در زیر تمامی سرفصل ها و زیر مجموعه ها به تفکیک در قالب درس و موضوع قرارگرفته و تعریف کاملی از آنچه در هر جلسه ارائه می شود وجود دارد. تا با مطالعه آن پیش از ثبت نام و شروع دوره در جریان مسیر و روند تکمیلی دروس و نوع آموزش قرار بگیرید.

دستاوردهای دوره آموزش پیاده سازی BIM در شرکتهای مجری

امروزه به کارگیری فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان در بسیاری از کشور های توسعه یافته رواج یافته است. که نتایج قابل توجه مثبتی را در کاهش هزینه و زمان پروژه با استفاده از پیاده سازی صحیح فناوری BIM می توان در پروژه های ساختمانی و عمرانی مشاهده نمود.

اما برای پیاده سازی صحیح و استفاده حداکثری از این تکنولوژی در پروژه های ساختمانی می بایست. از این فناوری در تمامی مراحل چرخه حیات ساختمان استفاده نمود. بدین منظور استفاده از فناوری BIM در فاز های ابتدایی پروژه جهت تصمیم گیری های اولیه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.در مراحل ابتدایی چرخه حیات یک پروژه تصمیم گیری های اولیه یا امکانسنجی ها از موارد بسیار مهم به شمار می آیند.

لذا در این دوره سعی شده تا تمامی اطلاعات مورد نیاز تمامی اعضای گروه یک پروژه در شرکت های مجری. جهت پیاده سازی فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان گردآوری شود. بدین ترتیب هر بخش با مسئولیت های خود آشنا شده و دستاوردهای اکتسابی را درک کرده و در مسیر درست بهره گیری از فناوری BIM قرار می گیرد.

 

برای اطلاع از زمان برگزاری کلاسها بر روی دکمه این دوره را شروع کنید در بالای صفحه کلیک کنید. به امید دیدار شما در این دوره😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.