چه اقداماتی برای بازنگری گزارش های کاربرد صنایع دیجیتالی در ساخت و ساز انجام شده است؟

Digitalisation Review interim report

بیم و صنایع دیجیتالی ، چه اقداماتی برای بازنگری گزارش های کاربرد صنایع دیجیتالی در ساخت و ساز انجام شده است؟

گزارش های کاربرد صنایع دیجیتالی (بیم و صنایع دیجیتالی)  ،مرور گزارش های  دولت های دیجیتال سازی صنعت فرصت های زیادی را برای بدست آوردن دستاوردهایی از این گزارش ها و بهره وری از آن ها  را ایجاد کرده‌است. ما یافته‌های اولیه خود را را مورد بررسی قرار می‌دهیم و از آن‌هایی که قصد ساخت و ساز دارند سوال می‌کنیم.

ناکارآمدی صنعت ساخت‌وساز به خوبی مستندسازی شده‌است. زمان، پول و منابع اغلب در مدت بسیار کمی صرف میشوند. حقیقت دردناک این است که صنعت اغلب موفق به ارائه بهترین روش نیست و انگیزه کمی برای سازمان‌های مجزا برای سرمایه‌گذاری در اقداماتی که باعث افزایش بهره‌وری و رشد کلی میشوند وجود دارد.

گزارش های دولتی که تا سال ۱۹۳۰ به طول انجامیده است، مشکلات زیادی را برجسته کرده اند، اما تا سال ۲۰۱۱  آنها راه حلی را پیشنهاد دادند که می توانست تغییر  در صنعت مورد نیاز به وجود آورد. اما این راه حل چیست؟

مجموعه‌ای از تدابیر و اقدامات با مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) که در قلب آن تمرکز بر همکاری دیجیتال و دستیابی به بهترین روش در طول چرخه ی عمر پروژه است.

اما پاداش استقبال  گروه مشاوره بوستون از آن مجموعه که به عنوان “انقلاب صنعتی چهارم” شناخته میشود چه بود؟ پاسخ آن تولید صنعتی ۳۰٪ سریعتر و ۲۵٪ کارآمدتر در عرض یک دهه است.

دیجیتال سازی

دولت بریتانیا به سرعت فرصت های موجود را شناسایی و دیجیتال سازی صنعت را به رسمیت شناخت . یک مقاله  استراتژی صنعتی در ژانویه سال جاری منتشر شد که دیدگاهی را ارائه کرد که “بر نقاط قوت و ضعف ما تأثیر می گذارد تا تمام بخش های کشور بتوانند موفق شوند: کمک به ارائه یک اقتصاد رقابتی با مهارت بالا، که به نفع مردم در سراسر انگلستان است”.

 این مقاله  منجر به بازنگری دیجیتال سازی صنعت شد.  در بخش های مختلف تولیدی – از جمله ساخت و ساز – که در آن دستاوردهایی وجود دارد کمبود بودجه باعث میشود بهره وری از این دستاورد ها به حداقل برسد. گزارش موقتی که اخیر به تازگی در دسترس قرار گرفته است ، توصیه هایی را میکند:

 

برای درک بهتر اصطلاحات بیم و چگونگی پیاده سازی آن در شرکت ها یا دفاتر فنی دوره هایی توسط ایران بیم تهیه شده است که با مراجعه به لینک زیر می توانید مطابق نیاز و سلیقه خود از انها بهره بگیرید.😉

انتخاب رهبری بروز

برای اینکه دیجیتال سازی صنعت کامل شود شما به رهبران قوی و متمرکز نیاز دارید که تا رو  به جلو حرکت کنند.

ترویج آگاهی

برقراری ارتباط با انگیزه و جاه‌طلبی‌های دیجیتالی و داشتن تخصص های دیجیتالی در سراسر کشور و مناطق دیگر برای ایجاد کشش حیاتی است.

ایجاد یک اکوسیستم دیجیتال

صنعت باید مورد حمایت قرار گیرد تا تغییرات دیجیتال ایجاد شود. این گزارش یک موسسه فن‌آوری دیجیتال و شبکه فن‌آوری دیجیتال را برای تامین پشتیبانی مورد نیاز می‌داند.

بازی با نقاط قوت سازمان ها

طیف وسیعی از انسان ها به خوبی در جهت هدایت در رشته های فناوری قرار می گیرند و پشتیبانی و تخصص خود را را فراتر از محدوده سازمان های خود ارائه می دهند.

اتخاذ دیجیتال در SME ها برای ایجاد کشش و افزایش منافع

یک شبکه حمایتی از موسسات قابل‌رویت برای تسهیل پذیرش و جذب مورد نیاز است. ابزارها باید برای کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط به صورت دیجیتالی و مشارکتی توسعه داده شوند.

تعامل با سرمایه گذاران بیم و صنایع دیجیتالی

فروش مزایای حمایت از نوآوری دیجیتالی در صنعت.

فراهم کردن ابزارها و دارایی‌ها برای پشتیبانی از آغاز و افزایش رشد.

برخی از این موضوعات برای کسانی که به دنبال BIM سطح ۲ هستند بسیار آشنا خواهد بود. در حالی که تمرکز این گزارش بر صنعت در وسیع ترین  معنای خود  است، تمرکز بر روی جمع آوری زیرساخت های پشتیبانی بدون شک به صنعت ساخت‌وساز در سفر دیجیتال خود کمک خواهد کرد.

 

گروه ایران بیم آموزشهایی در خصوص نرم افزارهای تحت بیم در دیسیپلین های سازه، معماری، مکانیک و انرژی تهیه کرده است که در صورت تمایل می توانید از طریق دکمه زیر وارد صفحه شوید.

فروشگاه IranBIM

نویسنده :

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.