دوره آفلاین آموزش بیم BIM

دوره آفلاین آموزش بیم BIM

دوره آفلاین آموزش بیم BIM

در طول چند سال گذشته شاهد پیشرفت در استفاده از BIM در طراحی معماری و صنعت ساختمان بوده­ ایم و تمایل به سمت طراحی مدل­های سه بعدی ساختمان بیشتر شده است. از این رو برای درک درست از این فناوری گروه ایران بیم اقدام به برگزاری دوره آفلاین آموزش بیم BIM نمود.

در آماری که به تازگی توسط مک گروهیل انتشار یافته است. شرکت­ ها و دفاتر مهندسی بیشتر به سمت مدلسازی سه بعدی در پروژه ­های عمرانی و طراحی معماری روی آورده ­اند، در سال ۲۰۰۹ در حدود ۵۰% از صنعت ساخت و ساز خود را با سیستم طراحی BIM همسو کرده ­اند و بیشتر طراحی­ ها و آنالیزهای سیستم BIM در این زمینه موفقیت­ آمیز بوده است.

اهمیت آموزش بیم BIM

اگر با دقت بیشتری به نمودار رشد کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختمان نگاه کنید متوجه پیشرفت چشمگیر استفاده از سیستم BIM خواهید شد. کاربران ویژه، طراحان و سرمایه­ گذاران (تولید کنندگان مصالح نوین) در BIM از سال ۲۰۰۹، ۱۵% افزایش یافته است. و کاربران معمولی که کارهای شخصی با BIM انجام می­دهند در حدود ۲۰% افزایش داشته است.

همچنین آنچه امروزه مورد اهمیت است زمان و کیفیت مناسب پروژه­ ها در صنعت ساخت و ساز است که در این سیستم شاهد پیشرفت مطلوبی می­باشیم.

رشد کاربرد بیم-دوره آموزش بیم
رشد کاربرد بیم-دوره آفلاین آموزش بیم BIM

از زمانی که معماران و طراحان به تغییر متد و روش کار خود در طراحی گرایش پیدا کردند. بیشتر علاقمند به مدلسازی بوده ­اند تا ترسیم نقشه و اکسیس. لذا زمان آن فرا رسیده که به معرفی مراحل جدید بپردازیم و با روش BIM که در آن مستندسازی و ارائه ساختمان به صورت بهینه انجام می­ شود آشنا شویم.

همواره مدیران شرکت­ ها و پروژه­ ها به دنبال پیشرفت و تکامل همه جانبه BIM هستند. و اکثر آنها BIM را به عنوان یک روش کار جدید و کاربردی در صنعت ساختمان می­دانند که به تمامی پرسش ­های منتقدان جواب مناسب می­ دهد.

دوست داری از بیم BIM چی بدونی؟

اگر تمایل دارید تا به صورت کامل و ریشه ای با این فناوری آشنا شوید مسیر درستی را انتخاب کردید. برای پیاده سازی و استفاده از روش های نوین دیجیتالی ما باید ابتدا با عملکرد آنها، ابزارها و سود و زیان آن آشنا شویم. در این دوره به صورت کامل با این فناوری آشنا می شوید تا بدانید دقیقا قرار است با کمک آن چه دستاوردی داشته باشید.

کار با ابزارهای بیم همانطور که جذاب است از طرفی چالش برنگیز نیز هست. چراکه باید از قبل با روش درست پیاده سازی و استفاده به جا از آن آشنا شوید.

فرصت کمه! زمان زیادی نداری!

سعی کردیم تا با وجود مشغله زیاد شما عزیزان تمامی مفاهیم را به صورت کلی در ۶ فصل و حداکثر ۱ ساعت و نیم تهیه کنیم. این دوره پیش نیاز دوره های تخصصی  و حرفه ای مشاغل بیم تحت عناوین تکنسین تخصصی BIM در زیرگروه های معماری، سازه، برق، مکانیک، انرژی و یا مدیر پروژه است.

بعد از اینکه با اصول اولیه بیم توسط دوره آفلاین آموزش بیم BIM آشنا شدی. و به زبان خودمون درک درستی از عملکرد آن پیدا کردی حالا می تونی مطابق رشته تحصیلی یا شاخه فعالیتت در ساختمان. دوره تخصصی مناسب رو انتخاب کنی.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.