همکاری با ایران بیم IranBIM

همکاری با ایران بیم IranBIM

گروه ایران بیم اولین گروه دانش بنیان در زمینه آموزش، توسعه و ترویج فناوری بیم مدلسازی اطلاعات ساختمان در ایران اماده همکاری با تمامی دست اندرکاران فعال در صنعت ساختمان می باشد. (همکاری با ایران بیم )

همکاری با IranBIM ایران بیم
ایران بیم IranBIM

شرایط همکاری

اگر شما در یکی از حوزه های زیر فعالیت می کنید و نیازمند اطلاعات بیشتر برای بهروری در کسب و کار خود هستید لطفاً درخواست خود را به ایمیل info@iranbim.com  ارسال نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
–    سرمایه گذار پروژه های ساختمانی
–    شرکت مهندسین مشاور در صنعت ساختمان
–    آموزش رشته های مرتبط با مهندسی ساختمان
–    تولید کننده مصالح ویا تجهیزات ساختمانی
–    پیمانکار و یا مجری پروژه های ساختمانی
–    تولید کننده مبلمان و تزئینات ساختمانی

BIM ADV_0010_3D Wall Logo MockUp 2

همکاری با ایران بیم IranBIM در زمینه آموزش

اگر با BIM   آشنایی کافی دارید و مسلط به طراحی با نرم افزارهای تحت BIM مانند Revit , Archicad ,Tekla  و … می باشید لطفاً مشخصات و توانمندی های خود را به ایمیل info@iranbim.com ارسال نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
–     مدلسازی عناصر ساختمانی (Family)
–    خلق، طراحی و ارائه معماری
–    طراحی و محاسبات سازه
–   محاسبات و طراحی  الکتریکال
–    آنالیز، طراحی و محاسبات مکانیکال
–   تدریس در زمینه طراحی و محاسبات موارد فوق
–   مدیریت ساخت باBIM

 

اگردر پی کسب و کار جدیدی در صنعت ساختمان هستید ایران بیم آنرا برای شما فراهم کرده است و اگر دارای کسب و کاری در این صنعت هستید با ایران بیم بهره وری را به حداکثر برسانید.

در معرفی BIM به این نکته اشاره میکنیم که BIM فراتر از یک نرم افزار جدید است. نیاز معماران و مهندسان به تغییرات از مرحله سنتی معماری به روشی نوین در صنعت ساختمان، به اشتراک گذاری داده ها و تمایل به پذیرش همکاری و جمع آوری تمام اطلاعات دیجیتالی مربوط به پروژه باعث ایجاد تحولی در این فرقه شد. BIM قادر به دستیابی این نمایندگی مدل سازی، مشخصات و مسیر بحرانی از قطعات واقعی و قطعات مورداستفاده درروند ساخت و ساز، به کمک کامپیوتراست که خود نشان از یک تغییر عمده در طراحی سنتی است.

 

30 دیدگاه برای “همکاری با ایران بیم IranBIM

    • نوایی میگوید:

      سلام
      در حال حاضربا رکود اقتصادی و بازار ساختمان ظرفیت کار تخصصی در حیطه خدمات مهندسی ساختمان به نسبت فارغ التحصیلان رشته های مهندسی ده درصد است، تولید صنعتی، بی کیفیت و بی حساب و کتاب رشته های مهندسی باعث سونامی بیکاری شده است، این حاصل مدیریت چند دهه اخیر است.
      ایران بیم یک شرکت خصوصی است و در حوزه اطلاع رسانی ، آموزش و ارائه خدمات فن آوری مدل سازی اطلاعات ساختمان فعالیت دارد.

  1. mozhdeh1365 میگوید:

    با سلام،
    جهت انجام یک پروژه دانشجویی، نیاز به شخصی با تسلط در زمینه Revit MEP دارم. لطفا در صورت تمایل به همکاری با من تماس بگیرید.
    شماره تماس: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۳۲

    • شیدا یوسفی میگوید:

      دوست عزیز ما در زمینه ارتقا دانش شما محصولات اموزشی در اختیارتان گذاشته ایم تا فرهنگ نادرست انجام پروژه توسط غیر دانشجو را ریشه کن کنیم. بهتر است همت کرده و به جای استفاده از غیر برای انجام پروژه هایتان خود با همت بالا این کار را انجام دهید تا در آینده شغلی تان نیز موفق باشید.

      • mozhdeh1365 میگوید:

        با سلام، من با آقای مهندس نوایی تلفنی صحبت کردم و به پیشنهاد ایشون اینجا کامنت گذاشتم. رشته تحصیلی من عمران هست و اطلاعی راجع به برق و مکانیک ندارم.

    • ابوالفضل نوایی میگوید:

      جاب آقای مهندس کاظمی عزیز
      با سلام و عرض ادب
      نامه و ضمیمه ارسال شده درباره موضوع همکاری با مشاور ارزشمند صراط میثاق دریافت شد، در اسرع وقت مراتب بمنظور هماهنگی و مذاکرات مقدماتی به مشخصات ارسالی اعلام میگردد.
      از بذل عنایت حضرتعالی صمیمانه سپاسگزاریم.

  2. AMIRHOSSEIN میگوید:

    با سلام و عرض ادب
    اینجانب فارغ التحصیل دانشگاه علم و ضنعت در رشته معماری. مسلط به نرم افزار design builder و revitو دارای مقالات علمی پژوهشی در زمینه ساختمان های صفر انرژی و مدلینگ انرژی ساختمان هستم. رزومه خود را ارسال کردم و در صورت امکان مایل به همکاری می باشم.

  3. معین لیاقی میگوید:

    سلام.
    فارغ التحصیل عمران، پیمانکار جرء ساختمانی و آشنا به رویت و نویس ورکس هستم.
    علاقه مند به همکاری کارگاهی با بهره گیری از ابزار بیم.
    توضیح مختصری از سوابق نیز جداگانه برایتان ارسال کردم.
    با سپاس.

  4. Maryam Montazer میگوید:

    salam. man daneshjooye PhD dar zamine BIM dar kharej az iran hastam va dar hale hazer dar hale kar rooye progect ee dar hamin zamine hastam. az onja ke alaghmand hastam in technology be sorat dar iran ham roshd konad mayel hastam etelate khod ra az tarighe web site shoma beeshterak begozaram.
    ba arezooye movafaghiat

  5. ali yazdani میگوید:

    با سلام

    من علی‌ یزدانی هستم و ساکنه سوئد هستم.

    من با شما درباره خرید محصولات اممزشی صحبت کردم.

    لطفا اگر ممکن هست واسه من قجمت ۲۸ سی‌دی امزشتنو را برای من بفرستین.

    خیلی‌ هم واسه فارسی نوشتنم ببقشید. سایت بهنویس رو استفاده کردم نمیدونم اگر درست نوشته شده.

    با تشکر زیاد

    علی‌ یزدانی

  6. عباس حسن زاده میگوید:

    باسلام و عرض خسته نباشید…
    عباس حسن زاده هستم و درزمینه revit mepبخش الکتریکال بسته آموزشی طراحی مدارهای الکتریکی رو ازسایت خریداری کردم و آموزش دیدم ومتاسفانه در استانی ک من سکونت دارم پروژه ی معماریی با رویت اجرا نمی شود وقصد همکاری با شما را داشتم ودر زمینه تاسیسات الکتریکی فعالیت های اجرایی در تهران داشته ام که درفرم همکاری برای شما ارسال خواهم کرد دراین زمینه ممنون میشوم من رو راهنمایی کنید.

    • ابوالفضل نوایی میگوید:

      با سلام
      رسالت ایران بیم آگاهی رسانی و آموزش ابزار های فناوری بیم هست و اگر شما تمایل به همکاری در این حوزه ها هستید می توانید با نوشتن مقاله و یا محصولات آموزشی با نام خود و فروش و یا هدیه در سایت ایران بیم در این هدف مارا یاری نمائید.
      البته ما در قالب مهندسین مشاور پروژه هایی در حال انجام داریم ، که برای انجام پروژه های حرفه ای نیازمند آگاهی از توانمندی ها و میزان مسئولیت پذیری شما در پروژه هاست. که برای این کار باید رزومه دقیقی برایمان ارسال نمائید.
      پیشنهاد ما به شما دوست عزیز ورود به هر دو حوزه است ، نمی دانم در کدام استان سکونت دارید ولی می توانید، بیم را به جامعه مهندسی و سازندگان معرفی و آموزش دهید و هم با پروژه های مطرح همکاری کنید.
      ما برای هرگونه همیاری و همکاری آماده هستیم.
      با آرزوی سالی خوش و پر از موفقیت – ابوالفضل نوایی

  7. مهرداد آهن خواه میگوید:

    با درود و اظهار تعجب خیلی زیاد، من چندی پیش در همین صفحه پیامی مبنی بر اعلام آمادگی جهت همکاری با شما گذاشتم. شما هم در پاسخی که دادید اعلام کردید ظرف روزهای آینده با من تماس می گیرید. ضمن این که تماسی گرفته نشد، پیام من و پاسخ شما هم از این صفحه پاک شده است. موضوع چیست؟

    • یوسف بابازاده میگوید:

      با درود
      از اینکه پیگیری مینمایید سپاسگذارم
      پیام شما و پاسخ بنده همچنان در صفحه همکاری با ایران بیم موجود هست پاک نشده.
      در ضمن فرم همکاری شما با نام دیگری غیر از آهن خواه دریافت شده که این تاخیر در تماس بخاطر همین بوده
      ما ظرف ۴۸ ساعت آینده با شما تماس میگیریم.

  8. مسعود عابدی مقدم میگوید:

    با سلام و عرض خسته نباشید…اینجانب مسعود عابدی مقدم دانشجوی کارشناسی رشته معماری در دانشگاه هتر تبریز میباشم و در زمینه نرم افزار رویت مشغول به تدریس و تحقیق و پژوهش هستم.اینجانب تسلط خوبی در رویت آرکیتکچر دارم و پروژه های متعددی را با این نرم افزار انجام داده ام و در حال حاضر مایل به همکاری با شما دوستان میباشم….با تشکر

  9. رامین محمودی میگوید:

    با سلام
    رامین محمودی هستم در زمینه رویت در هر ۳بخش به تنهایی مشغول تحقیق و انجام پروژه هستم.برنامه رویت چون یک برنامه جدیدی هست به همین خاطر مدرسان این برنامه همه تجربیات خود را ارائه نمیکنن.به همین دلیل برای یاد گیری این برنامه متکی به توانایی هایی خود هستم..الان در زمینه REVIT STRUCTUR هم دارم تحقیق میکنم هم پروژه انجام میدم..از مسئولین این سایت درخواست همکاری دارم..خیلی ممنون و متشکر

  10. آرزو بهرامی میگوید:

    سلام
    من آرزو بهرامی هستم قصد داشتم فرم همکاری با گروه شما رو در قسمت همکاری براتون بفرستم ولی هیج قسمتی که مربوط به آپلود باشه پیدا نکردم به همین منظور از طریق این ایمیل فرستادم ولی پیام failed می یاد
    ممنون می شم که بنده رو راهنمایی فرمایید.

  11. احسان فتاحی میگوید:

    با سلام بنده احسان فتاحی فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر در رشته عمران هستم بنده در زمینه BIM مطالعات و تحقیق داشتم و در زمینه نرم افزار Revit در هر ۳ بخش معماری و سازه و تاسیسات مسلط می باشم و پروژه هایی بر اساس این نرم افزار انجام دادم و همین طور سابقه تدریس این نرم افزار رو هم دارم. در آخر مایل هستم با شما همکاری بکنم.

    با تشکر

    ۰۹۱۲۱۷۲۹۲۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.