آموزش رویت در ۳ روز

آموزش رویت در 3 روز

آموزش رویت در ۳ روز

همان طور که شما عزیزان و همراهان خوب سایت IranBIM در جریان هستید رویت نرم افزاری جهت ساخت مدلی برای معماری ساختمان است که شما با آموزش رویت در ۳ روز موجود در این مطلب می توانید نیاز خود را در یادگیری رویت تا حد بسیار زیادی تامین کنید و در صورت نیاز به پاسخ گویی بیشتر می توانید پیام خود را در همین مطلب بگذارید.

دانلود آموزش رویت استراکچر

دانلود آموزش رویت در ۳ روز

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سیستم­ های اندروید موجود بر روی گوشی­ های تلفن همراه امکان آموزش توسط موبایل فراهم گشته است بدین ترتیب که شما در هر زمان و مکان می­ توانید با در دست داشتن گوشی همراه خود آموزش ها را دریافت کرد.

این بسته­ ی آموزش رویت شامل ۳ گام بوده که در هر گام مطالب آموزش رویت دسته ­بندی گشته است تا شما در گام اول با چگونگی کار با نرم ­افزار و استفاده از دستورهای متدوال برای مدلسازی اطلاعاتی عناصر پایه­ای معماری آشنا شوید. در میان ابزارهای موجود در هر پانل از نوار ابزار اصلی Revit توصیف گشته و به طور کامل عملکرد آن در تصاویر نمایان شده است تا هیچ گونه شک و تردیدی در نحوه ی بکار گیری ابزار ها و تنظیم ویژگی های هر کدام باقی نماند.

 

پس از آن وارد مرحله ­ی ویرایش­ ها شده تا از نمونه ­های ساخته شده ویژگی­ های مربوطه استخراج گشته و ویرایش شود. در میان به بررسی ساختن انواع دیدهای داخلی و خارجی و تکمیل فرایند مستندسازی از دیدهای موجود پرداخته و در کنار آن با جزئیات سازی و روش های بزرگنمایی های اجزای پلان ، وال سکشن، برش های طولی و عرضی و گاهی شکسته به صور ت کامل توصیف می شود. در این میان تنظیمات مربوط به نمایش ظاهری عناصر مدلسازی شده در پلان ها نماها و برش ها نیز توصیف می شود تا در شرایط خاص بتوانید دید برخی عناصر غیر ضروری را در پلان غیرفعال کنید.

 

همچنین مبحث مهم دسته بندی عناصر توسط جداول و تهیه ی متره و برآورد کلی پروژه بر مبنای مدل امکان پذیر است که تنها با بهره گیری از تعدادی از ابزارهای ساده می توانید این عملیات را به آسانی پشت سر گذارید. و در نهایت نیز با تصویرسازی و تهیه­ ی دیدهای کافی از مدل رندر گرفته تا به نمایش گذاشته شود.روش هایی که در بخش رندرینگ آموزش داده می شود شامل تهیه ی view مناسب از مدل، انتخاب درست متریال برای مولفه های ساختمانی و بعد استفاده از ابزارهای مناسب رندرگیری است. همانطور که می دانید برای داشتن یک رندرینگ خوب نیازمند تنظیم نور در فضا هستیم که در این بخش با این تنظیمات آشنا شده و می توانید از اهمیت نورپردازی در این نرم افزار مطلع شوید.

سه فایل قرار داده شده در زیر مربوط به آموزش رویت در سه روز می باشد که می توانید آن ها را دانلود و دانسته های خود را بهبود یا ارتقاء ببخشید.

 

[su_box title=”آموزش رویت در ۳ روز” style=”bubbles” box_color=”#3398db” title_color=”#ffffff” radius=”4″] [av_one_third first av_uid=’av-5amlpm’] [av_button label=’ فایل شماره یک’ link=’manually,https://iranbim.com/tamarin android/asdf49ewq2zxc.rar’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” title_attr=” icon_select=’yes’ icon=’ue82f’ font=’entypo-fontello’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ id=” custom_class=” av_uid=’av-5pdid6′ admin_preview_bg=”]

حجم : ۳۰.۹ مگابیت

[/av_one_third] [av_one_third av_uid=’av-3szg3u’] [av_button label=’ فایل شماره دو’ link=’manually,https://iranbim.com/tamarin android/qazxsw345ed.rar’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” title_attr=” icon_select=’yes’ icon=’ue82f’ font=’entypo-fontello’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ id=” custom_class=” av_uid=’av-4bx156′ admin_preview_bg=”]

حجم : ۱۰.۵ مگابیت

[/av_one_third] [av_one_third av_uid=’av-bt262′] [av_button label=’ فایل شماره سه’ link=’manually,https://iranbim.com/tamarin android/bnm087hjkl.rar’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” title_attr=” icon_select=’yes’ icon=’ue82f’ font=’entypo-fontello’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ id=” custom_class=” av_uid=’av-2ud3a2′ admin_preview_bg=”]

حجم : ۵۷ مگابیت

[/av_one_third] [su_service title=”رمز : iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#3398db” size=”24″][/su_service] [/su_box]

با سپاس از توجه شما عزیزان همراه امیدواریم فایل های فوق، مفید فایده واقع شود برای شما

 

آموزش رویت در 3 روز
آموزش رویت در ۳ روز

 

امیدواریم از آموزش رویت Revit در ۳روز خوشتان آمده باشد

14 دیدگاه برای “آموزش رویت در ۳ روز

  1. محسن میگوید:

    با سلام.رشته تحصیلی من برق هست ومیخوام رویت معماری ومکانیکال و الکتریکال رو یاد بگیرم به نظرتون از کدوم cdهای اموزشی شروع کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.