دوره های آموزش آنلاین رویت Revit Architecture

آموزش آنلاین رویت

با شرکت در دوره های آموزش آنلاین رویت در زمان و هزینه های جابجایی صرفه جویی کنید!

آموزش آنلاین رویت: با مطالعه تاریخ در می یابیم که همیشه اعمال تغییرات در روش های مرسوم که به نوعی عادت محسوب می شود سخت و دشوار بوده است. اما در این میان اشخاصی پیروز می شوند که درب را به روی پیشرفت علم در دنیا نمی بندند، و سعی دارند تا از آن بهره مند شوند. چراکه همیشه تکنولوژی برای فراهم سازی شرایط آسایش در حال پیشرفت است و عقب ماندن از آن تنها به خود شخص ضرر می رساند. این قاعده در صنعت ساختمان نیز مستثنی نبوده و راه حل های ارائه شده عصر دیجیتال در این صنعت نیز بسیار کارآمد و سودمند است.

اگر قبول دارید که آموختن نرم افزارهای جدید در بهینه سازی عملکرد شغلی تان موثر است، چرا به دنبال راه حلی برای این معضل بزرگ نیستید؟ آنچه امروزه تکنولوژی در اختیار ما قرار داده، استفاده از فناوری نوین در طراحی، اجرا و حفظ بنا بسیار ارزشمند و قابل تامل است. استفاده از نرم افزارهایی که فضاهای ابری و مجازی را پشتیبانی می کنند، به ما امکان دسترسی به اطلاعات پروژه را در هر زمان و هر مکان فراهم می آورد. پس برای شرکت در کلاس های آموزشی نیازی به نقل مکان نیست و با بهره گیری از تکنولوژی آموزش آنلاین رویت می توان در منزل یا حتی محل کار نیز آموزش ها را دریافت کرد.

آموزش آنلاین رویت

 

آموزش آنلاین رویت دوره های در حال ثبت نام

در انبار موجود نمی باشد
۸۸۰,۰۰۰ تومان

 

تاکنون ۱۶ دوره آموزش نرم افزار رویت آرکیتکچر توسط گروه ایران بیم برگزار شده که با استقبال دوستان و عزیران ساکن در شهرهای مختلف کشورمان و همچنین عزیران و هم وطن های ما که ساکن کشورهای دیگر هستند قرار گرفته است. امید است تا با ترویج فرهنگ نوین آموزش آنلاین بتوانیم به تمام علاقمندان کسب علم و دانش در این حیطه کمک کنیم.

آموزش آنلاین رویت دوره های برگذار شده

[su_custom_gallery source=”media: 7359,7135,6547,6546,6545″ limit=”5″ width=”190″ height=”190″]

12 دیدگاه برای “دوره های آموزش آنلاین رویت Revit Architecture

  1. عرفان نادریان میگوید:

    خیلی خوبه که دوره ها رو به صورت آنلاین برگزار میکنید
    این کار واسه کسی مثل من که فرصت کلاس رفتن ندارم خیلی مفیده

  2. امید جلالی میگوید:

    من در این دوره شرکت کرده بودم مطالبشون واقعا بی نظیر بود .
    از خانم یوسفی بابت برگذاری این دوره صمیمانه سپاسگذارم.

  3. شیما میگوید:

    این مطالبی که در بالا نوشتید خیلی مبتدی هسند من بیشتر از اینها بلدم و برای پروژه هام انجام می دم لطفا مطالب پیشرفته تر برای آموطش یگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.