کتاب آموزش رویت

کتاب آموزش رویت 2018

  کتاب رایگان آموزش رویت

با عرض پوزش این کتاب مطابق درخواست نویسنده از وبسایت حذف گردیده است. در صورت تجدید چاپ حتما اطلاع رسانی می شود.

نام فارسی :کتاب آموزش رویت

نام لاتین : Revit Architecture 2018

نویسنده : محمد پاک نظر

تعداد صفحه : ۳۰۰

آخرین بروزرسانی : ۹۶/۱۰/۲۸

رمز فایل :iranbim.com

[/su_box]

چکیده کتاب آموزش رویت :

مقدمه : اصول BIM

در این فصل از آموزش ما رویکرد BIM را در محل کار خود بررسی می کنیم که خلاصه برخی از شیوه های مورد استفاده در معماری روز است.
در این قسمت به این موضوع پرداخته می شود که چگونه می توان از بسیاری از مزایای احتمالی BIM برای ارائه بهتر مفاهیم و طراحی و همینطور مستندات ساخت و ساز برای اجرایی بهتر و راحت تر هماهنگ شد.

در این فصل باهم می آموزیم :

  • تمرکز سرمایه گذاری خود در BIM
  • درک گردش کار در BIM
  • فرآیندهای BIM
  • مبانی و اصول رویکرد BIM

مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) یک روش مدل محور یکپارچه است که برای اعتبار و دانش هماهنگ در مورد یک پروژه ساختمان در سراسر برنامه ریزی، طراحی، ساخت و ساز و بهره برداری ارائه شده است.
هنگامی که این همکاری میان این رشته ها بهینه سازی شود می تواند یک عملیات بسیار عالی را بهبود ببخشد، BIM تصمیم گیری را برای طراحان پیمانکاران و صاحبان پروژه برای بهبود بخشیدن روند کار و همینطور کیفیت تصمیم گیری برای این رویکرد بسیار کاربردی و مدیریت کردن پروژه خود فراهم می سازد تا بتواند برای اجرا پروژه های خود آمادگی کامل را داشته باشند

کتاب آموزش رویت 2018 پاک نظر
کتاب آموزش رویت ۲۰۱۸ پاک نظر

 

استفاده از اصول کاربری و سازماندهی پروژه

بیش از یک دهه در معماری و مهندسی ساخت و ساز نرم افزار رویت همچنان دارای ویژگی های قدرتمند و منحصر به فرد به حساب می آید ممکن است این نرم افزار بهترین ابزار برای طراحی منحصر به فرد و رندرینگ به حساب نیاید اما یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کار آمد در حوضه ساخت و ساز به حساب می آید
نرم افزار REVIT یک نرم افزار دو کاربره برای محیط کاری است یعنی شما هم به صورت دو بعدی و هم به صورت سه بعدی می توانید کار خود را انجام دهید ؛ بر خلاف نرم افزارهای دوبعدی..

همانطور که می دانید یکی از بخش های مهم در یادگیری رویت فایل های متنی و تصویری می باشد که باعث بهبود یادگیری و همینطور درک بهتر از نرم افزار و آموزش ها می باشد که می توان یک منبع بسیار مناسب جهت یادگیری باشد .

پس از اینکه به درک بهتر نرم افزار پرداخته ایم گام بعدی برای روند یادگیری پس از دیدن آموزش های تصویری نوبت به انجام ویدیوها به صورت پروژه محور می باشد که یک راه بسیار مناسب برای آموزش در این مورد به حساب می آید.

در این قسمت از آموزش برای شما آموزش رایگان رویت را فراهم کردیم و سعی بر آن داریم تا تمام ابزارهای رویت معماری را آموزش دهیم تا به درک بهتری از نرم افزار و همینطور یادگیری پارامتر هاو ابزارهای مورد نیاز و آموزش آن بپردازیم.
در  آموزش رایگان رویت pdf ابتدا به معرفی نرم افزار پرداخته ایم و پس از معرفی کامل به شناخت ابزارهااشاره کرده ایم.
پس از اتمام شناخت ابزار های مورد نیاز در نرم افزار رویت به چگونگی کار با این ابزارها و همینطور به مثال های مهم برای درک بهتر مخاطبین با استفاده از عکس و توضیحات تکمیلی اشاره کرده ایم تا یک منبع خوب در کنار آموزش تصویری رویت داشته باشیم و بتوانیم یادگیری خود را فراگیریم.

 

 

 

 

 

  • کتاب آموزش رویت ۲۰۱۸-۲۰۱۹
  • رمز فایل :iranbim.com

 

 

 

16 دیدگاه برای “کتاب آموزش رویت

  1. سعید ملایی میگوید:

    سلام و خسته نباشید. میشه در مورد work sharing هم توضیح بدین. هنوز فیلمش أماده نشده ولی من واقعا نیاز دارم بهش.ممنون.

  2. s میگوید:

    سلام
    ممنون از آموزش خوبتان ، فقط یک مقدار کیفیت تصاویر پایین لطفا اگر مقدور با دو کیفیت برای دانلود بگذارید
    که دوستانی مشکل دانلود ندارند با حجم و کیفیت بالا دانلود کنند ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.