دانلود رایگان اندازه گذاری و ساختن View

دانلود رایگان اندازه گذاری و ساختن View ایران بیم

دانلود رایگان اندازه گذاری و ساختن View

چگونه می توان دیدهای مختلف از پروژه ایجاد کرد البته بدون صرف زمان اضافی و مدلسازی دوباره عناصر؟

بسته آموزشی دانلود رایگان اندازه گذاری و ساختن View تمامی تنظیمات مربوط به ویژگی­ های پلان‌ها برای ایجاد خطوط اندازه­گذاری را شامل می­ شود همچنین روش‌های View سازی و تهیه دیدهای اضافی از بخش‌هایی از مدل که از طریق نمونه ­های پیش­ فرض قابل‌رؤیت نیستند را آموزش می­ دهد و درنهایت در رابطه با چگونگی تهیه پلان‌های راهنما که اصولاً در بیشتر شیت ها کنار نقشه ­ها قرار می­ گیرند توضیحات مفصلی ارائه می­ شود.

آیا هنوز برای اندازه گذاری دیدهای مختلف از پروژه اعم از پلانها و برش ها از روشهای سنتی استفاده می کنید؟

مبحث اول در رابطه با خطوط اندازه­ گذاری و تنظیمات مربوط به ضخامت خطوط ابعاد متن اندازه ­ها و فونت و موقعیت قرارگیری آن‌ها نسبت به خطوط مربوطه بررسی می­شود و بخش‌هایی از پلان تمرین توسط ابزارهای اولیه اندازه­ گذاری دستی و واحد تکمیل می ­شود.

عملکرد تنظیمات خطوط اندازه گذاری و متون آن به چه نحوی صورت می گیرد؟

مبحث دوم در ادامه بخش قبلی از روش‌های بهتری برای اندازه­ گذاری مدل‌های طولی مثل دیوارهای داخلی و خارجی استفاده می­ شود که این ابزارها به‌یک‌باره کل دیوار را برحسب تعیین تنظیمات مربوط به مقاطع موجود بر روی آن مثل دیوارهای جانبی، درب‌ها و یا پنجره­ها و حتی آکس ها اندازه­ گذاری می ­شود که برای تسریع در تهیه پلان اندازه­ گذاری طبقات بسیار مهم است. شما می­ توانید با استفاده از خطوط اندازه­ گذاری و بهره­ وری از گزینه EQ عناصر مدل‌سازی شده را برابرسازی کنید بدین ترتیب که فاصله­ ی مساوی بین دیوارهای داخلی در فضاهای اتاق ایجاد کنید و نیازی به محاسبه طول دیوار و تقسیم آن به تعداد فضاهای داخلی نداشته باشید. این دستور بسیار پرکاربرد بوده و در موارد بسیاری به کمک طراح و ترسیم­ کننده می ­آید.

 

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://dl.iranbim.com/free%20product/2697415.rar’ link_target=’_blank’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-8xsjc’]

دانلود رایگان آموزش اندازه گذاری و ساختن View

[su_service title=”رمز : iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#3398db” size=”24″][/su_service] [/av_promobox]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.