دانلود رایگان آموزش توپوگرافی و سایت

دانلود رایگان آموزش توپوگرافی و سایت-ایران بیم

دانلود رایگان آموزش توپوگرافی و سایت

 

در دانلود رایگان آموزش توپوگرافی و سایت : توپوگرافی در Revit  به ۲ روش ایجاد می ­شود اما در هر دو روش نیازمند فایل مرجع توپوگرافی سایت هستیم که می­توانید از سازمان‌های مربوطه آن‌ها را تهیه نمایید همچنین از طریق نرم ­افزار Google Earth نیز امکان دسترسی به محوطه­ ی سایت هست اما اگر نیاز به‌رسم دقیق یک سایت بر روی توپوگرافی موجود در محیط اصلی آن هستید می ­توانید فایل DWG  آن را از ادارات مربوط به این بخش تهیه کنید. این فایل­ ها شامل خطوط توپوگرافی است که نقاط آن با ارتفاع درست در تصویر رسم شده­ اند و تنها ۲ بعدی نیستند و می­توان به‌آسانی از روی آن نمونه ­ی مدل‌سازی شده را تهیه کنید.

دانلود رایگان آموزش توپوگرافی و سایت: در مدیریت شامل ۱۲ مبحث است که نیمی از آن‌ها به چگونگی ایجاد توپوگرافی و ویرایش خطوط آن و چگونگی جاگذاری ساختمان بر روی آن پرداخته و مابقی آن در رابطه با تهیه سایت و محوطه ­سازی آن از روی عکس هوایی از محدوده است. در رابطه با چگونگی استفاده از فایل­های DWG در تهیه توپوگرافی سه‌بعدی در Revit می ­باشد. واردکردن فایل­ به محیط نرم ­افزار Revit انجام تنظیمات مربوط به آن و بعد از استفاده از ابزارهایی که مختص تهیه توپوگرافی از روی فایل های واردشده با فرمت DWG است توضیح داده می ­شود.در رویت روش‌های دیگری هم برای مدل‌سازی توپوگرافی از سایت موجود است در این بخش در رابطه با چگونگی تهیه توپوگرافی بدون استفاده از فایل­ های واردشده به‌صورت دستی و تعیین کد ارتفاعی از هر خط از توپوگرافی توصیف می­ گردد.

محل قرار گیری ساختمان روی سایت را تعیین کرده و بعد آن را در جای خود قرار دهید!

 دانلود رایگان آموزش توپوگرافی و سایت: پس از اتمام مراحل ساخت توپوگرافی نوبت به آماده ­سازی محوطه برای قرارگیری ساختمان بر روی آن است در این بخش روش‌های ایجاد مکان ساختمان بر روی شیب زمین و مدل‌سازی کردن آن بررسی می­ شود.

 

 

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://dl.iranbim.com/free%20product/6007931.rar’ link_target=’_blank’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-115uk’]

دانلود رایگان آموزش توپوگرافی و سایت

[su_service title=”رمز : iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#3398db” size=”24″][/su_service] [/av_promobox]

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.