نیمکت پارک فلزی ۱۸۱S-FBLR

نیمکت-پارک-فلز--۱۸1S-FBLR

فمیلی رویت (Revit Family) – ‌نیمکت پارک فلزی ۱۸۱S-FBLR

[av_one_half first av_uid=’av-b107zj’] [av_tab_container position=’top_tab’ boxed=’border_tabs’ initial=’1′ av_uid=’av-2iq1z0v’] [av_tab title=’مشخصات’ icon_select=’yes’ icon=’ue836′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-21klbjj’]
  • نام فمیلی : نیمکت پارک فلزی
  • مدل : ۱۸۱S-FBLR
  • برند : –
[/av_tab] [av_tab title=’توضیحات’ icon_select=’yes’ icon=’ue85b’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1jqd1an’]

نیمکت پارکی این شرکت دارای پوشش رنگ الکترو استاتیک کوره ای با روکش ورنی و یا گالوانیزه گرم می باشد. صندلی های پارکی در طرح ها و مدل های متنوع ، جدید و با زیبایی ظاهری طراحی و ساخته شده اند.

نیمکت های پارکی در انواع چوبی و فلزی می باشد و با استفاده از دستگاه برش CNC، استفاده از جوشکاری CO2 و تمیزکاری پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای و روکش ورنی از مزیت های صندلی پارکی این گروه صنعتی می باشد.

مدل های نیمکت پارکی و صندلی پارکی :

نیمکت های پارکی فلزی معمولی بیشتر بر پایه لوله و ورق ساخته می شود که ساختار ساده تر و قیمت پایین تری نسبت به دو مدل دیگر دارد و زمان تولید آن هم به نسبت کمتر می باشد .

نیمکت های فلزی سی ان سی دارای طراحی شکیل تری می باشد و در پروسه تولید آن معمولاً ورق ها با دستگاه های مجهز سی ان سی به مدلهای زیبایی برش شده و در نهایت مونتاژمی شوند . پروسه تولید و قیمت نیمکت های پارکی سی ان سی نسبت به نیمکت پارکی فلزی معمولی کمی بیشتر است .

نیمکت پارکی چدنی شکیل ترین مدل از نیمکت های پارکی است که از چدن ریختگی تولید می شود . طراحی و شکل ظاهری آن از دو مدل قبلی بسیار شکیل تر است که معمولا با مخزن زباله چدنی ست می شود . قیمت نیمکت پارکی چدنی از دو مدل قبلی کمی بیشتر است .

با توجه به تنوع آب و هوایی مناطق مختلف کشورمان ، گوناگونی سلایق و قدرت خرید افراد ، طراحی نیمکت پارکی و صندلی پارکی دارای تنوع زیادی می باشد . لذا شرکت مهندسی تام تال نیمکت پارکی و صندلی پارکی خود را به گونه ای از لحاظ تنوع طرح ، فرم و جنس تنظیم کرده است تا بتوان از آنها در تمامی نقاط ایران استفاده بهینه داشته باشد .

مشخصات کلی نیمکت پارکی و صندلی پارکی :

۱- استفاده از قطعات فلزی ضخیم و مناسب

۲- جوشکاری co2

۳- بتونه کاری پیش از رنگ

۴- رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک

[/av_tab] [av_tab title=’دانلود’ icon_select=’yes’ icon=’ue82e’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-11vlglr’]

DWG RVT ZIP PDF

PassWord : iranbim.com

[/av_tab] [/av_tab_container] [/av_one_half] [av_one_half av_uid=’av-lscu5r’]

نیمکت-پارک-فلز--۱۸1S-FBLR

نیمکت پارکی

 

 

[/av_one_half]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.