مساحت در رویت

مساحت در رویت
[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-1p060is’]

مساحت در رویت

معماران و طراحان اغلب با محاسبه و گزارش دادن اندازه فضاهای درون یک پروژه مشغول به کار هستند. به طور معمول، مجموعه ای از محاسبات محدوده دقیق به دنبال قوانین و دستورالعمل های خاصی که معمولا توسط مقامات ساختمانی تعیین می شود، مورد نیاز است. اگر شما نیاز به چنین محاسباتی دارید، به احتمال زیاد می توانید دقت بیشتری بر روی  Revit  داشته باشید. در چنین مواردی، به جای Room، باید از عناصر  Zone استفاده کنید. Zone به نظر می رسد بسیار شبیه به Room باشد، اما آنها عناصر جداگانه با یک هدف منحصر به فرد در گردش کار یک پروژه است.

در این دوره، پل اف ایوبین به ایجاد برنامه های Zone می پردازد و جریان کاری را که آنها را قادر می سازد، مورد بحث قرار می دهد. با استفاده از این ابزار ها، می ببینید چگونه می توانید فضاهای درون یک پروژه را گروه بندی کنید و محاسبه کنید و محاسبات دقیق را در همه مناطق مهم ایجاد کنید. اطلاعات حاصل می تواند بر روی صفحه نمایش داده شود، چاپ شده، برنامه ریزی شده، گزارش داده شوند.
مباحث عبارتند از:

شروع کار با طرحهای Zone
بررسی اجمالی مجموعه ابزارهای طرح Zone
ایجاد یک محاسبه مساحت ساختمان
محاسبه مناطق اجاره ای در یک ساختمان تجاری
ایجاد برنامه های منطقه ای اجاره ای
سفارشی کردن مناطق و طرح های منطقه
درک مقررات منطقه
استفاده های غیر سنتی برای برنامه های منطقه ای

 

 

برای تهیه آموزش کلیک کنید

[av_icon_box position=’top’ icon_style=” boxed=’av-no-box’ icon=’ue8b0′ font=’entypo-fontello’ title=” link=’manually,https://www.lynda.com/Revit-tutorials/Revit-Areas/597012-2.html’ linktarget=’_blank’ linkelement=’both’ font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-16asrc4′][/av_icon_box]

 

[av_promobox button=’no’ label=’کلیک کنید’ link=’manually,http://’ link_target=” color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ admin_preview_bg=” av_uid=’av-wqsi04′] در صورتی که قادر به تهیه این ویدئو نمی باشید،ما این آموزش را به صورت امانت در اختیار شما قرار می دهیم،کافیست از لینک زیر دریافت کنید.

این قسمت مخصوص کاربران ویژه اعضای باشگاه ایران بیم است

برای مشاهده این قسمت ابتدا از طریق لینک زیر وارد شوید و سطح اشتراک موردنظر رو انتخاب کنید.

ورود/ثبت نام

[/av_promobox]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.