آموزش Maxwell Render Essential Training

آموزش Maxwell Render Essential Training

Maxwell Render نرم افزار رندر 3D برای طراحان و معماران است که دارای مجموعه ای از ابزارهایی است که می توانید با آن تصاویر سه بعدی فوق العاده واقعی را ایجاد کنید و قطعا این نیز یک استاندارد شناخته شده در طراحی محصول، تجسم معماری، تولید فیلم، و دیگر بازارهای سطح بالا است. در این دوره مبتدیانه، یاد می گیرید چگونه با Maxwell Render روبرو شوید.

مربی Leon van den Heever خلاصه ای از توابع، قابلیت ها و سیستم های این رندر قدرتمند مبتنی بر فیزیک را ارائه می دهد. این دوره چگونگی کار با رابط  کاربری و کار با اشیاء و متریال را یاد می دهد. به علاوه، او به انواع مختلف چراغ هایی که می توانید برای روشن کردن صحنه های خود و نحوه ایجاد و قرار دادن دوربین اشاره می کندو  همچنین نحوه تنظیمات رندر را آموزش می دهد.
مباحث عبارتند از:

سفارشی کردن زابط کاربری
تبدیل اشیاء در نمای پورت
تنظیم ظاهر اشیاء
    استفاده از اصلاح کننده های Maxwell و برنامه های افزودنی
    استفاده از دستیار متریال مکسول استودیو
اعمال متریال به اشیاء
محیط های روشنایی با Sky Dome، Physical Sky و HDR
ایجاد و تبدیل دوربین ها
ایجاد عمق میدان با دوربین
درک تنظیمات ماکسول رندر

Maxwell Render—the 3D rendering software for designers and architects—boasts a suite of tools that can help you create stunningly realistic 3D renders. It’s also a recognized standard in product design, architectural visualization, film production, and other high-end rendering markets. In this beginner’s course, learn how to get up and running with Maxwell Render.

Instructor Leon van den Heever provides an overview of the functions, capabilities, and material system of this powerful, physically-based renderer. He covers how to navigate the user interface and work with objects and the Material Assistant, primarily focusing on Maxwell Studio as the staging interface of the Maxwell suite, and on tackling actual rendering in Maxwell Render. Plus, he goes into the different types of emitters or lights that you can use to light your scenes, how to create and position the camera, and how to set render options.

Topics include:

  • Customizing the interface layout
  • Navigating the viewport
  • Transforming objects in the viewport
  • Adjusting the appearance of objects
  • Using Maxwell modifiers and extensions
  • Using the Maxwell Studio Material Assistant
  • Applying materials to objects
  • Lighting environments with the Sky Dome, Physical Sky, and HDR
  • Creating and transforming cameras
  • Creating depth of field with the camera
  • Understanding Maxwell Render options

در صورتي که قادر به تهيه اين ويدئو نمي باشيد،ما اين آموزش را به صورت امانت در اختيار شما قرار مي دهيم،کافيست از لينک زير دريافت کنيد.

[restrict paid=”true”]

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

[/restrict]

0/5 (0 Reviews)



0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *