آموزش ساخت علامت در رویت

آموزش ساخت علامت در رویت
[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-1twtbt1′]

ساخت علامت در رویت

بسیاری از پروژه های معماری متوسط و بزرگ شامل نمادها و اشکال هستند . پس چرا طرح های نشانه گذاری در نرم افزاری که قبلا برای بقیه پروژه های BIM خود استفاده می کردید، هم اکنون در رویت نیست؟ این دوره به دنبال ایجاد طرح های نشانه ساده با استفاده از متن مدل، فمیلی های سفارشی و آثار هنری از Illustrator یا AutoCAD است. پل اف ایوبین همچنین راه هایی برای ایجاد علائم روشن و خمیده را آموزش می دهد و نشان می دهد که چگونه می توان طراحی را در بسته بندی خود یا به عنوان علامت های تبلیغاتی به عنوان بخشی از مجموعه سند ساخت و ساز انجام داد. نیازی نیست Revit را ترک کنید تا این نوع از نتایج را ایجاد کنید. یاد می گیرید که مستندات نشانه را مستقیما به جریان کاری Revit اضافه کنید.
مباحث عبارتند از:

ایجاد متن مدل
تابلوهای روشنایی ۳D
ایجاد نشانه های سه بعدی مقیاس پذیر
متن مدل سازی در امتداد یک منحنی
استفاده از دینامو برای پردازش متن نشانه
استفاده از دکمه ها
ایجاد آرم ها، متن صاف و خطوط
تنظیم فمیلی نشانه
ایجاد یک بسته نشانه

 

برای تهیه آموزش کلیک کنید

 

[av_icon_box position=’top’ icon_style=” boxed=’av-no-box’ icon=’ue8b0′ font=’entypo-fontello’ title=” link=’manually,https://www.lynda.com/Revit-Architecture-tutorials/Revit-Create-Signage-Plans/420311-2.html’ linktarget=’_blank’ linkelement=’both’ font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-1d9g945′][/av_icon_box] [av_promobox button=’no’ label=’کلیک کنید’ link=’manually,http://’ link_target=” color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ admin_preview_bg=” av_uid=’av-270lgl’] در صورتی که قادر به تهیه این ویدئو نمی باشید،ما این آموزش را به صورت امانت در اختیار شما قرار می دهیم،کافیست از لینک زیر دریافت کنید.

این قسمت مخصوص کاربران ویژه اعضای باشگاه ایران بیم است

برای مشاهده این قسمت ابتدا از طریق لینک زیر وارد شوید و سطح اشتراک موردنظر رو انتخاب کنید.

ورود/ثبت نام

[/av_promobox]

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.