نرم افزار مدیریت مدارک مهندسی Adept

نرم افزار Adept برنامه ای برای مدیریت اطلاعات مهندسی به شما کمک می کند تا مدارک تجاری،CAD و مهندسی شرکت یا سازمان خود را که کاربردی و مهم هستند، به اشتراک بگذارید، آن ها را مدیریت  کرده و کنترل نمایید.

نرم افزار مدیریت و برنامه ریزی Adept مناسب برای پروژه های مهندسی

این برنامه با محبوب ترین نرم افزار های CAD و یا تجاری دنیا همانند AutoCAD, Autodesk Inventor, SolidWorks, MicroStation, Microsoft Office و … ادغام می شود.

نرم افزار Adept

نرم افزار Adept  مدارک و نقشه کشی را کنترل کرده و به این ترتیب تغییرات مهندسی را مدیریت می کند. همچنین دارای توانایی تجسم سه بعدی و دو بعدی پیشرفته است که این امر منافع مدیریت اسناد مهندسی را در طول سرمایه گذاری تجاری توسعه می دهد.

هنگامی که شما در حال مدیریت ترسیم ها و مدارک مهندسی، مشخصات، فروش طرح ها، نحوه بازاریابی، سفارشات خرید، اسناد مالی، اسناد حقوقی، مکاتبات ایمیل، عکس ها و تصاویر، اسناد منابع انسانی و … هستید، نرم افزار Adept به آن ها نظم می بخشد و دپارتمان یا سازمان شما را کارآمدتر و پر بارتر می کند.

این نرم افزار می تواند به مشکلات افراد مختلف با نیازها و نقش های متنوع در سراسر یک سازمان رسیدگی کند. صرف نظر از نوع صنعت، یا نوع اطلاعاتی که نیاز به مدیریت دارند، نرم افزار Adept کمک می کند تا با روشی مطمئن، پروژه های خود را در مدت زمان کوتاه تر، با کیفیت بهتر، با هزینه و خطر کمتر، به پایان رسانده و تحویل دهید.

این نرم افزار می تواند پوشه های تو در تو موجود در یک درایو شبکه را با یک پوشه متمرکز از اطلاعات سازمان یافته جاگزین کند و تضمین می کند که  تمام مدارک کاغذی و الکترونیکی، مکاتبات ایمیلی مربوطه و مدارک ترسیمی CAD، کاملا دقیق و امن باقی بمانند و در زمان مناسب در دسترس افراد مناسب قرار بگیرند.

با توجه به آنچه گفته شد Adept یک راه حل ساده، در عین حال قدرتمند در مدیریت اسناد مهندسی است که به شرکت ها این امکان را می دهد محتوای طراحی و تجاری خود را در سراسر شرکت مدیریت و نظم ببخشند. این نرم افزار دارای قیمتی معقول بوده و به راحتی قابل استفاده و اجرا است.

برای آشنایی بیشتر با این برنامه به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.youtube.com/watch?v=L8lNLgik1Lo
https://www.youtube.com/watch?v=sYMkPRLPEcQ

1 دیدگاه برای “نرم افزار مدیریت مدارک مهندسی Adept

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.