[su_box title=”درباره : مهندس امیرحسین جان زاده” style=”glass” box_color=”#3398db” title_color=”#ffffff” radius=”4″]
  • کارشناس آنالیز انرژی
  • مدرس دوره های پیشرفته نرم افزار دیزایین بیلدر
[/su_box]
امیرحسین جانزاده مدرس آموزش دیزایین بیلدر

سلام.من امیرحسین جان زاده هستم.

حدود ۸ سال پیش که به تازگی وارد دنیای معماری و ساختمان شده بودم، علاوه بر علاقمندی به طراحی معماری همواره اشتیاق زیادی به مباحث BIM به ویژه در زمینه انرژی داشته ام.به همین دلیل درک و بررسی رفتار ساختمان ها به لحاظ مصرف انرژی و ارائه راه حل های نوآورانه برای کاهش آن همواره برایم جالب بوده.

iranbim بهینه سازی مصرف ساختمان

سوالاتی از قبیل این که:

  • چه پارامترهایی در کاهش یا افزایش بار مصرفی انرژی در ساختمان ها موثر هستند؟
  • چگونه می توان در کشوری که بخش ساختمان با مصرف بیش از ۴۰ درصد انرژی بزرگترین سهم را در این رابطه دارد، مصرف انرژی را بهینه کرد؟
  • چگونه می توان با مدیریت مصرف انرژی در ساختمان به محیط زیست که شرایط خوبی را این روزها سپری نمی کند، کمک کرد؟
  • نقش من و امثال من به عنوان مهندسان ساخت و ساز در این عرصه جهت کمک به بحران انرژی چیست؟


این موارد همواره ذهن من را به خود مشغول کرده بود تا جایی که در سال های آتی تقریبا موضوع تمامی مقالات پژوهشی و پایان نامه های من در همین زمینه به انجام رسید. انجام پژوهش ها و پروژه های مرتبط با مباحث بهینه سازی مصرف انرژی همواره نیازمند بهره مندی از نرم افزار های قدرتمند شبیه ساز انرژی می باشد، از این رو آموزش و به کار گیری این نرم افزار ها در پروژه ها و پژوهش های متعدد از دیگر اهدافی است که همواره به سوی آن حرکت کرده ام.

%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-iranbim-com


امید است که به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ BIM در کنار شما دوستان و با همکاری شما بتوانیم بخش ساختمانی را به سوی هر چه پایدارتر شدن حرکت دهیم و ضامن حفظ منابع، محیط زیست و اقتصاد کشورمان ایران باشیم. 

آموزش های امیرحسین جانزاده :

 

[av_blog blog_type=’taxonomy’ link=’product_cat,5288′ date_filter=” date_filter_start=” date_filter_end=” date_filter_format=’yy/mm/dd’ blog_style=’blog-grid’ bloglist_width=” columns=’3′ contents=’title’ content_length=’content’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ items=’20’ offset=’0′ paginate=’yes’ conditional=” alb_description=” id=” custom_class=” av_uid=’av-27rtu3′]

 

مقالات :