نرم افزار برنامه ریزی و مدیریتی Pull Plan

مدیریت و برنامه ریزی با نرم افزار Pull Plan

نرم افزار Pull Plan مجموعه ای توانمند از ابزار هایی است که وابستگی ها، اقدامات و فعالیت های مرتبط و هر آنچه مربوط به پروژه و تجارت مورد نظر است را نمایش می دهد و آن ها را برای تولید، به روزرسانی و کنترل برنامه ها ساده تر می کند.

در برنامه Pull Plan قدرت دست استیکی نت هاست.
Sticky notes

نرم افزار Pull Plan برای همکاری آنلاین، همراه با برنامه ریزی و مدیریت وظایف

اگر شما در حال برنامه ریزی پروژه ها و جلسات ، و یا سازمان دهی بیزینس خود در سراسر جهان هستید، Pull Plan اولین و تنها ابزار برنامه ریزی مبتنی بر شبکه است که اتلاف زمان و سرمایه را حذف می کند.

برخی ویژگی های برنامه Pull Plan:

استفاده آسان از ابزار برنامه ریزی

محیط این برنامه کاملا دوستانه و استفاده از آن بسیار ساده است. تنها شامل ابزار و دکمه هایی است که شما و تیم برای به سر انجام رساندن پروژه به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد.

همکاری Real_Time

با تیم خود کار کنید تا پروژه خود را به اتمام برسانید و این کار را بدون مسافرت و  ملاقات های رو در رو انجام دهید. و به آزادی همکاری آنلاین دست یابید. پشت میز با کامپیوتر خود ، در خانه با لپ تاپ خود، در فرودگاه با تبلت خود، در هر جا می توانید با Pull Plan کار کنید و با همه در ارتباط بمانید.

وظایف بر پایه برنامه ریزی

پروژه ها مجموعه ای از وظایف اند و هنگامی که افراد آنچه نیاز است انجام شود را می دانند کارها به سر انجام می رسند. این ویژگی Pull Plan بر وظایفی که باید انجام شوند تمرکز دارد، بنابراین زمان بندی ها با دقت زیاد توسعه یافته و پروژه ها با سرعت بیشتری پایان می یابند زیرا تیم ها می دانند که باید چه کارهایی را انجام دهند و چه کارهایی را انجام داده اند.

گزارش قوی

همه می دانیم که وقتی کاری را نمی شناسیم نمی توانیم آن را مدیریت کنیم، Pull Plan عملکرد پروژه را برای کاربران واضح می کند. از عملکرد اعضای تیم تا بازرسی هفتگی و پیدا کردن بزرگترین خطرات پروژه.

ارتباط وابسته وظایف

اغلب در تیم ها، افراد متوجه تاثیرات خود بر وظایف سایر اعضای تیم نمی شوند. با Pull Plan کاربران می توانند به سرعت درک کنند که چگونه یک تاخیر و یا تحویل زود هنگام می تواند بر پروژه آن ها تاثیر گذار باشد.

برای آشنایی بیشتر با این برنامه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
http://www.pullplan.com/

گرد آورنده: سارا سادات حاجی سید تقیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.