نرم افزار اینفراورک Infraworks 360

نرم افزار اینفراورک Infraworks 360 آشنایی با نرم افزار Infraworks 360

آرامش خود را حفظ کنید، نفس عمیق بکشید و با ذهنی باز آماده ی لذت بردن از نرم افزار اینفراورک Infraworks 360 باشید!

ویژگی های نرم افزار اینفراورک Infraworks 360

ما به هر کسی که دستی در طراحی یا نقشه کشی پروژه های عمرانی شهری در هر مقطعی دارد پیشنهاد می کنیم که نرم افزار اینفراورک Infraworks 360  را امتحان کند. نرم افزار Infraworks 360 تلفیقی از سیستم اطلاعاتی جغرافیایی GIS و تصویرسازی سه بعدی و طراحی سیویل است در این ادغام هوشمندانه نرم افزار Infraworks 360 با قدرت زیاد آماده ی خدمات رسانی به کاربران خود در برنامه ریزی، طراحی و اجرایی ساختن ایده هاست. در این میان قابلیت همکاری با دیگر اعضای گروه از طریق دسترسی به فضاهای مجازی ابری برای به اشتراک گذاری ایده ها نیز مقدور است. این فعالیت ها بیشتر در طراحی و مدلسازی جاده ها، مسیرها و دسترسی های شهری بکار رفته و با بهره گیری از ابزارهای ساده ترسیمی می توان در حین تعیین حرکت مسیر جاده ها روی نقشه ی سایت به امکانات تحلیلی و آنالیز زیرسازی های آن نیز تسلط داشت. شما با در اختیار داشتن فایل اصلی پروژه می توانید خود را در آن منطقه تصور کرده و جایی که قرار است پروژه روزی به واقعیت تبدیل شود را از هر جهت بررسی نمایید.

 

 

توضیح نرم افزار Infraworks 360
نرم افزار Infraworks 360

نرم افزار اینفراورک Infraworks 360

محیط نرم افزار Infraworks 360 از یک صفحه نمایش اصلی تشکیل شده که ابزارهای مرتبط با کار طراحی و ترسیمی در نوار بالای آن قرار گرفته است که در این نوار ابزارهای متنوعی وجود دارد که هر کدام به منظور خاصی برای سهولت در استفاده کاربران در پیش روی آنها قرار گرفته است. در نسخه های جدید نرم افزار Infraworks 360  که بعد از ورژن ۲۰۱۴ با امکانات بالاتری در اختیار کاربران قرار گرفته است تغییرات عمده ای به چشم می خورد. اما نگران نباشید، اگر در حال حاضر از نسخه ۲۰۱۵ استفاده می کنید اما فایل های شما با نمونه های قدیمی تر می باشد پس از باز کردن فایل مذبور دکمه Upgrade برای به روزرسانی آن با ورژن جدید در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 

برای دسترسی به مکالمات زنده بین اعضای گروهی که همگی بر روی یک پروژه کار می کنند ابزار Design Feed بهترین عملکرد را داشته اما قبل از هر چیزی باید جزئی از کابران نرم افزار Infraworks 360 شوید تا نماد این آیکن فعال شود. همچنین برای قرار دادن مدل طراحی شده در فضای ابری و به اشتراک گذاری آن با دیگر همکاران خود در سرتاسر دنیا می توانید از ابزار Publish/Sync واقع در همین نوار استفاده کنید. شما پس از اتمام مراحل طراحی می توانید به بررسی جزئیات و افزودن آنها در طول مسیر یا جاده اقدام نموده و حتی در بخش تقاطع های جاده ای از ابزارهای خاص جهت هماهنگ سازی مسیرها در هنگام تداخل با یکدیگر استفاده کنید و پس از آن مسیر را از جهات مختلف آنالیز نمایید.

 

 

توصیف نرم افزار Infraworks 360
 نرم افزار Infraworks 360

 

 

شما هر روز با اشخاصی روبرو می شوید که تصویری از نقشه های سه بعدی و یا چیزی فراتر از نمونه های دو بعدی را تجربه نکرده اند و حتی به دنبال تغییر در روش های قدیمی و هماهنگی با تکنولوژی های به روز دنیا نیستند. آیا تاکنون زمانیکه سعی در توجیه یک نرم افزار و قابلیت های آن دارید، با پرسشهایی از این قبیل برخورد داشته اید؟

  • تاثیرات آن بر ترافیک شهری و همسایگی ها چیست؟
  • آیا سایه های این بنای جدید بر روی حیاط و محوطه ی ساختمان های همجوار تاثیر دارد؟
  • آیا ساختمان های جدید، جاده ها یا بازسازی هر بنا چه تاثیری بر چشم انداز دیگر بناها دارد؟
  • اتومبیل ها چگونه وارد محوطه پارکینگ ها می شوند و یا چگونه مسیر خروجی را طی می کنند؟
  • ایا وجود شیبراه ها باعث جریان یافتن سیل به داخل فضاها و یا هدایت آن به خارج از ساختمان می شود؟

 

شما به کمک نرم افزار اینفراورک Infraworks 360 به سهولت به تمامی این سئوالات پاسخ خواهید داد. نرم افزار Infraworks 360 به شما توانایی لازم برای طراحی سریع، همکاری و ارتباط قوی بصری با پروژه برای ارائه آن به مشتریان، کارفرمایان و ذینفعان را می دهد. اکنون زمان آن رسیده است که روشهای سنتی را کنار بگذارید و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا حرکت کنید. برای برنامه ریزی های سایت و طراحی نقشه های آن به همراه آنالیز کار نرم افزار Infraworks 360  امتیازات ویژه ای را در مهندسی مقدماتی، طراحی و مدیریت زیرساخت ها ارائه می کند.

 

 

به زودی منتظر بسته های آموزشی نرم افزار Infraworks 360 از همین سایت باشید.

نویسنده: زهره یوسفی خو

12 دیدگاه برای “نرم افزار اینفراورک Infraworks 360

  1. محمد حسین میگوید:

    سلام
    نرم افزار Infraworks 360 ورژن ۲۰۱۷ را نصب کردم و با راهنمایی یکی از دوستان تو سایت اتودسک اکانت ساختم و به صورت آموزشی (Trila) نرم افزار فعال شد. بعد از پایان مدت ۳۰ روز با تغییر اکانت و ورود مجدد به سایت اتودسک میشه بدون نصب مجدد نرم افزار از امکاناتش استفاده کرد که تا حدودی رفع نیاز میکنه. البته نمیدونم چرا ایت اتفاق افتاد ولی سطحی که تو ورژن ۲۰۱۵ از یک منطقه ساختم خیلی کیفیت بیشتری داشت و نزدیک به واقعیت بود تا سطحی که ورژن ۲۰۱۷ ساخت.
    به هر حال با یکی از کسانی که تو زمینه کرک کردن نرم افزارها متخصص هست برای اینکه مشکل اکتیویت برطرف بشه صحبت کردم به محض اینکه مشکل برطرف شد فایل را در دسترس عزیزان قرار خواهم داد.
    موفق باشید

    • آرمین میگوید:

      سلام
      من هم مشکل نصب infraworks 360 رو دارم. ممنون میشم اگر کارهایی رو که انجام دادید با جزئیات بیشتری توضیح بدید. فضای ۲۰۱۵ با ۲۰۱۶ و۱۷ بسیار فرق میکنه و بدلیل یکپارچگی نرم افزارها نیازه که از infraworks 360 استفاده بشه

  2. محمدحسین میگوید:

    سلام مدتی هست که با نرم افزار Infraworks کار میکنم متاسفانه ورژن ۲۰۱۶ نرم افزار که Infraworks 360 باشه روی سایت ها هست ولی موقع نصب صفحه وارد کردن Serial Number نمایش داده نمیشه و به همین خاطر بعد از نصب هم شما امکان Activate کردن را ندارید
    هر ۲ ورژن ۲۰۱۶ و همچنین ۲۰۱۷ را از سایت های مختلفی مثل p30download soft98 dwonload.ir دانلود و نصب کردم ولی فایده ای نداشته و همه شون همین مشکل را دارند
    فقط ورژن ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ نرم افزار بدون مشکل نصب میشه که خوب امکانات Infraworks 360 را ندارند
    شما Infraworks 360 را که کار کنه و اکتیویت بشه دارید؟ اگه امکانش هست آپ لود کنید تا بقیه هم از این نرم افزار واقعا قدرتمند استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.