پلاگین Align برای نرم افزار Revit

برای مرتب کردن و نظم بخشین به ترسیمات خود در رویت، پلاگین Align را امتحان کنید.

پلاگین Align برای نظم بخشیدن به تگ ها در Revit

نوار ابزار توانمند Align به شما امکان این را می دهد تا متن ها، تگ ها و برچسب هایی که برای ترسیمات خود تعریف کرده اید را با محور های آن ها هم تراز کنید ، آن ها را تقسیم بندی کرده و به آن ها نظم ببخشید.
پلاگین Align در Revit بسیار کاربردی است و می تواند سرعت تولید طرح های پیچیده را همراه با مجموعه اندازه گذاری ها افزایش دهد. تنها تعدادی از عناصر را در رویت انتخاب کنید و پلاگین Align آن ها را برای شما دسته بندی می کند.
برای مثال در رویت تگ ها و برچسب ها بر رو نقشه قرار می گیرند و مانع دیدن نقشه می شوند. با ابزار های Align می توانید آن ها را در خارج از ترسیمات هم تراز و مرتب کنید.

نوار ابزار Align

 

نوار ابزار Align

دانلود پلاگین الاین (Align)

در حال حاضر این پلاگین با ورژن ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ رویت هماهنگی دارد و به صورت رایگان برای کاربران ارائه شده است، و در زیر می توانید آن را دانلود کنید.
پس از دانلود و نصب پلاگین شما ممکن است نیاز به رستارت کردن سیستم خود داشته باشید تا پلاگین فعال شود. سپس در تب Add-in دکمه های اضافه شده را می توانید بیابید.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=”10″] [members] دانلود پلاگین Align
[/members] [guests] دانلود پلاگین Align
[/guests] [su_service title=”رمز :iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#f2bb00″ size=”28″][/su_service] [su_service title=”تصاویر :” icon=”icon: picture-o” icon_color=”#00f2d6″ size=”28″][/su_service] [su_custom_gallery source=”media: 10801,10802″ limit=”4″ link=”lightbox” target=”blank” width=”200″ height=”130″ title=”always”] [/box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.