پلاگین لومیون برای رویت

پلاگین لومیون برای رویت آموزش نرم افزار

پلاگین نرم افزار لومیون Lumion  برای رویت

پلاگین لومیون برای رویت: نرم افزار Lumion بعنوان یک Real-Time Architectural Visualisation Tool شناخته می شود. اما بیایید نگاهی دقیق تر به این موضوع بندازیم. لومیون یک نرم افزار بسیار کارآمد در جهت تصویر سازی بصورت Reai Time  از محیط ها، نماها و ساختمان ها بصورت سه بعدی برای هنرمندان و فعالان عرصه معماریست. نرم افزاری که به گفته کمپانی سازنده در بیش از ۹۰ کشور در سراسر دنیا کاربر دارد و مشتریانش هم شامل معماران، طراحان، مهندسان و حتی اساتید دانشگاهها است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید درحال حاضر نرم افزار Lumion  لومیون بعنوان یکی از ابزارهای اصلی۳D Visualizations  در دانشگاه ها تدریس می شود  و این امر باعث محبوبیت فوق العاده این نرم افزار شده است.

نرم افزار لومیون درواقع یک راه حل کامل و ساده برای تصویر سازی نماها و طرح های شما در غالب تصویر و ویدئوست و نکته جالب اینجاست که شما برای کار و طی کردن پروسه نیازی به داشتن دانش کافی در زمینه های مختلف سه بعدی سازی را ندارید و خودتان به سادگی و در عرض مدت زمان کوتاهی میتوانید از ابتدا تا انتهای یک پروژه معماری، تصویر سازی سه بعدی فوق العاده ای رو انجام بدهید و نهایتا از کار خروجی مناسب  مثل تصویر و یا ویدئو تهیه کنید.

 

 

 

در این بخش ما پلاگین لومیون برای رویت برای شما آماده کردیم که شما برای ادامه انجام دادن کارهای خودتان به راحتی می توانید پروژه خودتان را از رویت به لومیون انتقال دهید.

با پلاگین لومیون برای رویت به راحتی می توانید به طراحی پروژه خودتان در رویت بپردازید واز کارهایتان در لومیون خروجی تصویر و یا ویدیو تهیه کنید.

هنوز برای ارائه و پرزنت پروژه خود راه حلی پیدا نکرده اید؟

برای تهیه رندرهای رئال به دنبال ساده ترین نرم افزار هستید؟

از رندرهای که تا کنون از پروژه تهیه کرده اید راضی نیستید؟

ساخت انیمیشن برای نمایش واقعی ساختمان در محوطه سایت پروژه زمان گیر است؟

 

پلاگین لومیون برای رویت را دانلود کنید!!!

 

بدون تغییر:

دانلود رایگان پلاگین لومیون برای رویت

پسوورد : iranbim.com

لینک دانلود

 

انتقال فایل رویت Revit به لومیون Lumion

 

 

دانلود پلاگین Lumionz LiveSync® for Autodesk® Revit®

برای ورژن های لومیون ۵ تا ۱۰.۵ 

 

 

24 دیدگاه برای “پلاگین لومیون برای رویت

  1. مینا میگوید:

    سلام. چرا من پلاگین لومیون برای رویت رو نمیتونم پیدا کنم؟ هر سایتی میرم فقط فایل انتقال پروژه از رویت به لومیون رو داره که حجمش ۱ مگابایته! مُردم از بس دنبالش گشتم. تو این سایتم نیست برای دانلود! من نمیخوام خود لومیون رو نصب کنم پلاگینشو برای رویت میخوام.

  2. فاطمه میگوید:

    سلام من رویت ۲۰۱۸ دارم لومیون۸ اگر امکانش هست پلاگین ۸ رو بزارید .
    با فرمت fbx انتقال دادم هیچ فایلی وارد نمیشه داخل لومیون اگر امکانش هست جواب بدید ممنون

  3. shamim میگوید:

    سلام . پلاگینAct-3DBVLumionLiveSyncforAutodeskRevit_3.60.537 برای اجرای لومیون توو خود رویت هستش برای دانلودش باید وارد سایت autodesk که فیلتر هستش. شما می تونید این پلاگین رو برای دانلود توی سایتتون قرار بدید؟
    https://support.lumion.com/hc/en-us/articles/360007538494-Download-Lumion-LiveSync-for-Revit

  4. سبا میگوید:

    سلام
    من رویت ۲۰۱۹ نصب کردم و لومیون ۸ دارم و الان مشگلم این هست که پلاگین لومیون۸ برای رویت ۲۰۱۹ پیدا نمیکنم چه کار کنم خیلی بد گیر کردم چون دیگه نمیتونم ورژن رویتم رو بیارم پایین

  5. فریدون میگوید:

    سلام من پلاگین رویت به لومیون رونصب کردم برای اولین مرتبه بهم خروجی داد اما بعد هر کاری کردم بهم خروجی نمیده و پیغام revit could not complete the external command . contact the provider for assistance . information they provided to revit about their identity:lumion3D

  6. فریدون میگوید:

    سلام من موقع اکسپورت رویت به لومیون برای اولین بار که اکسپورت گرفتم بهم خروجی داد اما الان دیگه خروجی نمیده و این پیغام میاد revit could not complete the external comand.provider for assistance . information they provided to revit about their identity :lumion3D

  7. محمد رضا میگوید:

    سلام من در رویت ۲۰۱۷ برای انتقالش به لومیون مشکل دارم.پلاگین نصب کردم ولی موقع انتقال خطا میده میشه راهنماییم کنین

  8. حسین میگوید:

    با سلام وخسته نباشید چرا مبلمان من داخل لومیون بالا نمیاد خواهشن توضیح بدید رویت ۲۰۱۶دارم لومیون ورژن ۶.۵.۱میشه بدونم مشکل از چیه؟

  9. roozbeh میگوید:

    با سلام دوست عزیز.سوالی از حظور شما داشتم.آیا از این پلاگین برا رویت ۲۰۱۸ هم میشه استفاده کرد؟ سوال دیگه اینکه.برا استفاده از این پلاگین آیا نیاز به نصب نرم افزار لومیون(چهار پنج گیگ حجمشه) هم هست یا نه ؟در صورتی که نیاز هست ، از کدوم ورژنش برا رویت ۲۰۱۸ باید استفاده کرد .ممنونم .لطفا راهنمایی کنید.

    • میگوید:

      سلام
      برای استفاده از پلاگین نیاز به نصب لومیون نیست ، میتونید فقط پلاگینش رو نصب کنید .
      لومیون و رویت دو تا نرم افزار کاملا جدا هستند ، برای هر کدوم میتونید هر ورژنی استفاده کنید ، فقط باید پلاگینی رو انتخاب کنید که هم با رویت و هم با لومیون تون هماهنگ باشه
      برای مثال پلاگین رویت ۲۰۱۸ برای لومیون ۶
      یا رویت ۲۰۱۶ برای لومیون ۷

      • roozbeh میگوید:

        با سلام مجدد.ممنونم.اینکه لومیون و رویت دو نرم افزار جدا هستند رو میدونم .خواستم بدونم اگه بخوایم برا آماده کردن یک انیمیشن از کارمون که در رویت ۲۰۱۸ آماده شده میتونیم از پلاگین بالا استفاده کرد که فرمودید بله.حالا اگه مابخوایم تو همون فایل از متریالها و آبجکتهای لومیون (درخت ،گل و …) استفاده کنیم دیگه باید نرم افزار لومیون رو نصب داشته باشیم و فایل رو از رویت به لومیون وارد کنیم و بعد از تنظیمات انیمیشن رو سِیو کنیم یا اینکه بازهمین کارها رو با پلاگینش هم میشه انجام داد.لطفا کمی توضیح بدید.اون مثالاتونم کمی بیشتر توضیح بدید .بازم ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.