پلاگین CADtoEarth

پلاگین CADtoEarth برنامه ای است مبتکرانه برای نرم افزار های اتودسک که محیط های مدل سازی شده در این نرم افزارها را با نرم افزار های  Google Earth و Cesium مرتبط می سازد. این پلاگین قابلیت های زیادی را برای کاربران فراهم می آورد.

پلاگین CADtoEarth

با کمک این Plug-in کاربر می تواند مدل های طراحی شده در نرم افزار های Autodesk را در گوگل ارث و سزیوم آپلود کند.
کاربر می تواند قسمتی از پوسته زمین در سایت طرح (توپوگرافی واقعی) را به طور مستقیم از Google Earth و Cesium به مراحل طراحی در نرم افزار های Autodesk وارد نماید.
همچنین می تواند سازه سه بعدی مورد نظر از مدل سازی خود را بر توپوگرافی وارد شده در سیستم قرار دهد و سپس دوباره آن را در نرم افزار Google Earth و Cesium آپلود نماید.

آشنایی با نرم افزار سزیوم

از CADtoEarth می توان در نرم افزار های SOLIDWORKS, Autodesk Revit, Autodesk Inventor, Rhino, Autodesk AutoCAD Map 3D , Autodesk AutoCAD Civil 3D و Autodesk Fusion 360 استفاده کرد.

پلاگین CADtoEarth

دانلود پلاگین CADtoEarth

این پلاگین با رویت ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ همخوانی دارد و برای دانلود در زیر ارائه شده است.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=”10″] [members] دانلود پلاگین CADtoEarth
[/members] [guests] دانلود پلاگین CADtoEarth
[/guests] [su_service title=”رمز :iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#f2bb00″ size=”28″][/su_service] [su_service title=”تصاویر :” icon=”icon: picture-o” icon_color=”#00f2d6″ size=”28″][/su_service] [su_custom_gallery source=”media: 10877,10876,10875,10874″ limit=”4″ link=”lightbox” target=”blank” width=”200″ height=”130″ title=”always”] [/box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.