دانلود پلاگین BIMiTs Workshop Drawings در رویت

دانلود پلاگین BIMiTs Workshop Drawings 2017 در رویت .ایران بیم

پلاگین BIMiTs Workshop Drawings  در Revit

دانلود پلاگین BIMiTs Workshop Drawings 2017 در رویت: کاربران عزیز رویت و دوستداران مدلسازی اطلاعاتی ساختمان همگی در جریانند که این نرم افزار قابلیت طراحی دو بعدی وسه  بعدی را به صورت همزمان دارد و تنها کافیست که شما اقدام به مدلسازی یکی از آنها کنید تا دیگری را بدون نیاز به صرف زمان اضافی برای ترسیم و طراحی در اختیار داشته باشید. اما یک نرم افزار خوب برای طراحان و معماران نرم افزاری است که بتواند خروجی های مناسبی را در زمان مشخص ایجاد کند. از آنجایی که ما برای ارسال نقشه ها به شهرداری ها هنوز نیاز به پرینت نقشه های دو بعدی داریم پس باید بتوانیم از مدل طراحی شده در رویت هم این نقشه های دو بعدی را با فرمت های مختلف تهیه کنیم. رویت توانایی داشتن خروجی با فرمت DWG دارد.

اما اگر نیازمند تهیه ی ایجاد نقشه های دو بعدی دقیق تری را دارید بهتر است از دانلود پلاگین  BIMiTs Workshop Drawings 2017 استفاده کنید تا شما را در رسیدن به مقصود همراهی کند.این پلاگین هم مشابه نمونه های دیگر برای سهولت کار طراحان نرم افزار رویت ایجاد گشته و برای اشخاصی که علاقمند به تهیه ی  نقشه های دو بعدی دارند مفید است. پس از نصب این پلاگین بر روی دستگاه آیکن مربوطه روی بخش plugins را بفشارید تا بتوانند از امتیازات دسترسی به نقشه های دو بعدی بهره ببرید.

دانلود پلاگین BIMiTs Workshop Drawings 2017 در رویت

گروه ایران بیم برای کاربران و علاقمندان نرم افزارهای مدلسازی حداکثر تلاش را می کند تا بتوانند از قابلیت های بالای آنها استفاده کرده و در این راستا پیشرفت قابل توجهی کنند. لذا کاربران عزیز اگر نیاز به آموزش های خاص در هر زمینه احساس کردید آن را با ما در میان بگذارید. برای رسیدن به مقصد مورد نظر ما همیشه در کنار شما خواهیم بود.

 

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://dl.iranbim.com/iranbimsnew/plugin/Workshop%20Drawings%202017.rar’ link_target=’_blank’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-115uk’]

دانلود رایگان دانلود پلاگین BIMiTs Workshop Drawings در رویت

[su_service title=”رمز : iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#3398db” size=”24″][/su_service] [/av_promobox]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.