پلاگین MAXWELL برای رویت

پلاگین MAXWELL برای رویت در ایران بیم

پلاگین MAXWELL برای رویت

MAXWELL نرم افزار رندریگ سه بعدی مناسب برای طراحان و آرشیکت ها است که امتیاز عمده آن به علت دسترسی به تصاویر رندر شده با کیفیت بالا و تمرکز بر نورپردازی در آن است. به علت اهمیت استفاده از آن پلاگین MAXWELL برای رویت نیز دردسترس کاربران نرم افزار رویت قرار گرفته با کمک آن تصاویر بهتری در حین رندرینگ ارائه کنند.

با استفاده از پلاگین MAXWELL برای رویت می توانید به آسانی از توانایی های آن در نورپردازی در محیط های داخلی پروژه بهره برده و احتیاجی به کسب مهارت خاص ندارید. سرعت ارائه رندرینگ با پلاگین MAXWELL برای رویت بسیار بالاست، که این نیز جزئی از امتیازات آن در ارائه تصاویر مناسب از دیدهای مختلف پروژه در زمان کوتاه است.

یکی از دغدغه های طراحان انتخاب نوع مصالح در مدلسازی عناصر ساختمانی است که البته این عناصر با کیفیت مناسب در رندرینگ ها نمایان شده  مفهوم درست فضا را به کارفرما و مخاطب القا کند. در این میان استفاده از پلاگین MAXWELL برای رویت می تواند کمک بزرگی به طراحان و مدلسازان ارائه کند چرا که دسترسی به انواع مصالح و نمایش واقعی آن در رندرها به سهولت در اختیارشان قرار می گیرد.

خلاقیت اولین رکن اطلی در طراحی محسوب می شود اما نمایش آن نیز به نوبه خود دارای اهمیت است. بارها دیده شده که احجام ساده را چنان با کیفیت بالا و مصالح مناسب تزئین کرده اند که بیشتر از هر نمونه ی دیگری مورد توجه مخاطب قرار می گیرد.بدین ترتیب طراحان همه روزه به دنبال یافتن روش هایی هستند تا هر چه بهتر و زیباتر مدل نهایی را به تصویر بکشند. استفاده از نرم افزارهای مختلف با موتور رندرینگ قوی یکی از مهمترین هدف آنان است. اما با جستجو در نمونه پلاگین های موجود در نرم افزار رویت به آسانی هم مدل اطلاعاتی در اختیار دارید و هم تصاویر رندر شده با کیفیت بالا.

 

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://dl.iranbim.com/iranbimsnew/plugin/maxwell.exe’ link_target=’_blank’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-305k6k’]

دانلود رایگان پلاگین MAXWELL برای رویت

پسوورد : iranbim.com
[/av_promobox]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.