دانلود پلاگین Export Schedule

دانلود پلاگین Export Schedule 2017 .ایران بیم

 پلاگین Export Schedule  برای نرم افزار Revit

دانلود پلاگین Export Schedule 2017: اگر تاکنون با رویت کار کرده اید می دانید که یکی از قابلیت های بالای آن امکان تهیه ی جدول متره و یا جدول ویژگی های عناصر ساختمانی است که البته این جداول برگرفته از اطلاعات موجود در خود پروژه است. در رویت ما تمامی اطلاعات را به صورت دسته بندی های جداگانه و به تفکیک نوع درخواستی که کاربرد دارد جداسازی می کنیم و به صورت مجزا فایل خروجی اکسل تهیه می کنیم اما برای سهولت در این کار می توانیم از پلاگین Export schedule 2017 هم بهره ببریم.

دانلود پلاگین Export Schedule

امتیاز استفاده از این پلاگین برای کاربران سهولت در تهیه ی فایل خروجی از جداول تهیه شده در پروژه هایی است که آنها انجام گرفته است. شما به عنوان یک کاربر نرم افزار رویت Revit برای بررسی تیپ بندی درب ها و پنجره ها ، نوع مبلمان های استفاده شده در مدل به تفکیک کاربرد آنها در فضاهای پلان و یا حتی متره کردن پروژه و یا همتراز بقیه تهیه ی جدول نازک کاری کامل و بی عیب و نقص از مدلی که طراحی کرده ایم از ابزاری با نام Schedule که جزء ابزارهای پیش فرض رویت است استفاده می کنیم. حال برای انتقال آن به کارفرما و یا مدیر پروژه برای اعمال نظر و دریافت تأییده نهایی باید از آن خروجی بگیرید چرا؟ چون توقع نداشته باشید تا کارفرمایان و دیگر عوامل پروژه با نرم افزارهایی که شما مدل سازی را انجام می دهید آشنا باشند. بنابراین باید فایل را با فرمتی در اختیار آنها بگذارید که بتوانند آن را با نرم افزارهای ساده تر و مدیریتی کنترل کنند.

شرکت های مختلفی برای رفع این مشکل، پلاگین های پرکاربردی تولید کرده اند که پلاگین Export schedule 2017 هم جزئی از آنهاست. با دانلود کردن این پلاگین دیگر نگران تهیه ی خروجی های مناسب از جداول نباشید. شما به آسانی می توانید از تمامی اطلاعات موجود در مدل خروجی های مناسبی تهیه کنید و آن را در اختیار دیگران بگذارید.

 

 

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://dl.iranbim.com/iranbimsnew/plugin/Export%20Schedule%202017.rar’ link_target=’_blank’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-305k6k’]

دانلود رایگان پلاگین Export Schedule

پسوورد : iranbim.com
[/av_promobox]

 

 

1 دیدگاه برای “دانلود پلاگین Export Schedule

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.