مدلسازی تونل در رویت

مدلسازی تونل در رویت آموزش رایگان

مدلسازی تونل در رویت

ساختن یک تونل در رویت با استفاده از فرایند ساده ی حجم سازی به کمک Mass صورت می گیرد. که برای مدلسازی تونل در رویت باید از این ابزار پرقدرت در رویت استفاده کرد.

برای سهولت در این کار ابتدا حجم اصلی با مدلسازی چند فریم ساده انجام شده و بعد با استفاده از ابزارهای قدرتمند رویت حجم اصلی بوجود می آید. حالا می توان حجم داخلی را از نمونه ی اصلی کم کرد و حتی در شرایط خاص می توان آنرا ویرایش نمود. تمامی این فعالیت هادر محیط metric generic model انجام می شود که البته در بخش فمیلی های رویت موجود است و پس از نصب در داخل فولدر فمیلی ها در بخش کتابخانه یافت می شود و به صورت خودکار بر روی کامپیوتر بارگذاری می گردد.

در ادامه و حین حجم سازی از روش های پارامتریک کردن استفاده می کنیم.می توانید برای اندازه های خود پارامتر تعیین کنید که از این راه میتوانید اندازه های خود را در راستای تونل تغییر بدهید. حجم سازی در رویت به صورت کاربردی در این بسته آموزش داده شده است به طوریکه با وجود عکس های فراوان که توصیف کننده مراحل کامل کار هستند دیگر هیچ ابهامی برای کاربران باقی نمی ماند.

 

 

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://dl.iranbim.com/free%20product/104920124.rar’ link_target=’_blank’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-115uk’]

دانلود رایگان مدلسازی تونل در رویت

[su_service title=”رمز : iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#3398db” size=”24″][/su_service] [/av_promobox]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.