دانلود رایگان حجم سازی با MASS

دانلود رایگان حجم سازی با MASS ایران بیم

آموزش حجم سازی با MASS در رویت

در دانلود رایگان حجم سازی با MASS  ساختن احجام سه بعدی دقیقا مشابه روش هایی است که در نرم­ افزارهای حجم­ سازی استفاده می ­شود اما تفاوت اجرای آن در Revit توانایی پارامتریک کردن آنهاست.بدین معنا که پس از ساختن حجم اصلی از ساختمان، شما می­ توانید آنرا از هر جهت پارامتریک کنید تا برای اعمال تغییرات همیشه آمادگی لازم را داشته­ باشید. بدین ترتیب دیگر نیازمند صرف زمان اضافی برای تغییر در جزئیات مربوط به طرح نداشته و تنها با تغییر در پارامترهای از پیش تعیین شده، می­ توانید آن را به روز رسانی کنید.

دانلود رایگان حجم سازی با MASS

در فصل آموزشی دانلود رایگان حجم سازی با MASS  در رابطه ابتدا با چگونگی استفاده از احجام ساخته‌شده در پیش‌فرض نرم­ افزار و طریقه ویرایش کردن آن آشنا می­ شوید و پس از روش‌های ایجاد حجم با استفاده از ابزارهای موجود در فایل­ پروژه و تنظیمات مربوط به هرکدام آموزش داده می­شود و درنهایت برای استفاده از ابزارهای بهتر و پارامتریک کردن احجام تولیدشده به فایل­های مخصوص حجم­ سازی که به‌صورت پیش­ فرض در پوشه فامیلی­ ها قرارگرفته مراجعه کرده و در آنجا حجم­ سازی را به‌صورت کامل­ تر می ­آموزید و درنهایت حجم را به داخل فایل­ اصلی پروژه وارد می­ کنید.

آیا مطلع هستید که در مراحل اولیه حجم سازی قبل از تبدیل کردن آن به یک ساختمان واقعی می توانید به آن متریال بدهید؟

تعجب نکنید دوستان این غیرممکن نیست!! شاید کمی دور از ذهن باشد که حجم انتزاعی که هنوز هویت واقعی به او بخشیده نشده قابلیت کسب متریال را داشته باشد اما از طریق این بخش با چگونگی انجام این کار آشنا می ­شوید بدین ترتیب شما قبل از صرف زمان زیاد می­توانید یک حجم متریال کامل با متریالهای مربوط را داشته و پس از تصویب طرح توسعه کارفرما کار را ادامه دهید.

 

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://dl.iranbim.com/free%20product/173294110.rar’ link_target=’_blank’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-115uk’]

دانلود رایگان حجم سازی با MASS

[su_service title=”رمز : iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#3398db” size=”24″][/su_service] [/av_promobox]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.