دانلود رایگان جزئیات سازی در رویت

دانلود رایگان جزئیات سازی در رویت-بیم

دانلود رایگان جزئیات سازی در رویت

یکی از فصول مهم در رویت مربوط به دانلود رایگان جزئیات سازی در رویت است. بعد از طراحی اصول اولیه و قبل از انجام شیت بندی و چاپ مرحله‌ای وجود دارد که به آن ایجاد و تهیه‌ی مستندات می‌گویند. مستندات اولیه با طراح‌های ابتدایی کامل می‌شود اما ارائه نقشه‌ها و دیدها خود مستلزم بازنگری دوباره و افزودن مؤلفه‌های خاص دوبعدی است. در این فصل در رابطه با ایجاد فایل‌های جزئیات و چگونگی تکمیل مستندات یک پروژه صحبت خواهیم کرد.

در فصل آموزشی جزئیات­سازی وارد مرحله ­ی جدیدی از معرفی قابلیت­های نرم افزار Revit می­ شویم. شما پس از گذراندن این بخش می ­توانید به آسانی View سازی کرده و با بهره­گیری از ابزارهای بزرگنمایی و تهیه دیتایل نقشه­ های جزئیات بخشهای مورد نظر را تهیه نمایید. توجه داشته باشید که این جزئیات های تهیه شده هم می ­تواند به صورت سه بعدی و هم دو بعدی نمایان شود و در مستندات پروژه جاگذاری شود.

اولین قدم برای تهیه دیتایل های جزئیاتی ایجاد پلانهای بزرگنمایی از بخشهای موردنظر است. اصولاً در حین تکمیل مستندات و کدگذاری ها، برچسب گذاری ها و دیگر متعلقاتی که لازم به توصیف عناصر در پلان هستند متوجه می ­شوید که انجام تمامی آن‌ ها در پلان اصلی کاری نادرست است لذا ابتدا بهتر است قسمت­ هایی که نیازمند ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با اطلاعات موجود در عناصر به کار رفته دارند در پلانهای مجزا گردآوری شوند.

یکی از ابزارهای مهمی که در نرم افزار Revit موجود است گزینه ­ی Detail می­ باشد که یک پلان و یا برش را در مقطع خاص بزرگنمایی کرده و به شما این اجازه را می ­دهد تا در یک دید مجزا به تکمیل آن بپردازید. در این بخش پس از آشنایی با روشهای برش زدن پلان از این ابزار برای تهیه یک دیتایل از نحوه اتصال دیوارهای خارجی با کف طبقات استفاده می­ کنیم.

 

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://dl.iranbim.com/free%20product/16843290.rar’ link_target=’_blank’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-115uk’]

دانلود رایگان جزئیات سازی در رویت

[su_service title=”رمز : iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#3398db” size=”24″][/su_service] [/av_promobox]

 

2 دیدگاه برای “دانلود رایگان جزئیات سازی در رویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.