دانلود رایگان آموزش ناویس ورک

دانلود رایگان آموزش ناویس ورکnavisworks

دانلود رایگان آموزش ناویس ورک

دانلود رایگان آموزش ناویس ورک: این کتاب  در رابطه با چگونگی تبادل اطلاعات بین نرم‌افزارهای طراحی و مدیریتی بوده و همچنین آموزش جامعی از روش‌های تولید از فرایند انیمیشن ساخت مدل بر اساس جدول زمان‌بندی پروژه ارائه می‌کند در ضمن می‌تواند تمامی تناقض‌ها و اختلاف‌های موجود بین نقشه‌های تهیه‌شده توسط شاخه‌های مختلف مهندسی را شناسایی کرده تا قبل از اجرای پروژه بررسی و رفع گردند. آموزش‌های این کتاب می‌تواند برای مدیران پروژه، مهندسان علاقه‌مند و دانشجویان مفید واقع شود.

 

یک نرم‌افزار مدیریتی روبری شماست

دانلود رایگان آموزش ناویس ورک Naviswork: بعد از بررسی‌های اولیه و کار کردن با این نرم‌افزار ملاحظه می‌کنیم که این نرم‌افزار بیشتر جنبه ی مدیریتی داشته و می‌تواند خطاهایی که منجر به برخورد عناصر ساختمانی در بخش‌های مختلف اعم از معماری، سازه و تأسیسات هستند را تشخیص داده و از آن‌ها گزارشی به‌صورت تصویری و نوشتاری ارائه کند.

در ضمن می‌تواند گزارشی از چگونگی ساخت اجزا طبق جدول زمانی پروژه داشته و یا گزارش تصویری از انواع مصالح و میزان موردنیاز از هرکدام در کل پروژه را به شما ارائه کند.

برای کار کردن با ناویس ورک به چه فایل هایی نیاز داریم؟

دانلود رایگان آموزش ناویس ورک:  اولین دغدغه مهندسان در حین استفاده از یک نرم افزار جدید اطلاع از فرمت های پشتیبانی شده توسط آن است. مبحث اول به معرفی انواع فایل‌های موجود در Naviswork  چگونگی بارگذاری آن‌ها در این نرم‌افزار، کار کردن با فرمت‌های مختلف پرداخته و بعدازآن تمامی ابزارهایی که این نرم‌افزار ارائه می‌کند بررسی می شود.فایل‌هایی که قرار است در این نرم‌افزار مورداستفاده قرار گیرد به‌عنوان فایل تمرین شناخته می‌شوند که آن‌ها را از نرم‌افزارهای ورژن ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ می‌توان تهیه کرد. آنچه نرم‌افزار Naviswork را از دیگر نمونه‌های مشابه آن متمایز کرده امکان بارگذاری انواع فایل‌ها با فرمت‌های مختلف بر روی آن است. Naviswork قابلیت بارگذاری شدن با گرافیک هر نوع نرم‌افزار دیگری رادار است.

 

برای دریافت لینک دانلود به این آدرس مراجعه کنید. لینک دانلود ناویس ورک

دانلود رایگان آموزش ناویس ورک

[su_service title=”رمز : iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#3398db” size=”24″][/su_service] [/av_promobox]

 

8 دیدگاه برای “دانلود رایگان آموزش ناویس ورک

    • محمد میگوید:

      سلام. شما باید نسخه manage رو نصب کنید. بعد از انتخاب تجهیز، تب سبز رنگ (item tools) در کنار دیگر تب ها را انتخاب کنید. در پنل appearance میتوانید رنگ رو تعویض کنید.

  1. احسان میگوید:

    سلام
    این فایل مربوط به اموزش نویس ورک که به صورت رایگان قرار دادین پسورد میخواد که از حالت rar خارج بشه. لطفا پسورد فایل رو ارسال کنید.
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.