تغییر رنگ دیوارهای شیشه ای در رویت

تغییر رنگ دیوارهای شیشه ای در رویت آموزش

آموزش تغییر رنگ دیوارهای شیشه ای در رویت Revit

 

تغییر رنگ دیوارهای شیشه ای در رویت: دیوار های شیشه ای(Curtain Wall) یکی از مباحث مهم و کاربردی در نرم افزار رویت می باشد. دیوار های شیشه ای یا همان Curtain Wall یک نوع دیوار خاص و غیر باربر بوده که جلوه ای زیبا در نمای ساختمان را پدید می آورد. جزییات و دیتیل های مربوط به این نوع دیوار بسیار فراوان هستند و ما می توانیم به کمک نرم افزار رویت به طراحی و ترسیم این نوع دیوار ها با دقت بالا بپردازیم.

 

تغییر رنگ دیوارهای شیشه ای در رویت

بطور کلی دیوار های شیشه ای به طور پیش فرض و محدود در نرم افزار رویت Revit موجود می باشند. نکته ی مهم این است که گاهی اوقات به اقتضای شرایط مجبور خواهیم بود تغییراتی را در دیوار های شیشه ای اعمال کنیم که در صورت عدم آشنایی با موارد لازم مخصوصا محیط های فمیلی, قادر به ویرایش دیوار شیشه ای مورد نظر نخواهیم بود. محیط های فمیلی قدرمتندی در نرم افزار رویت برای طراحی و ویرایش اجزا Curtain Wall ها وجود دارند. در این مجموعه آموزشی تلاش شده است که این محیط های فمیلی به صورت دقیق و واضح توضیح داده شوند.

در رابطه اعمال رنگ  و یا تغییر رنگ دیوارهای شیشه ای در رویت ابراز می کنم که باید دسترسی به متریال را در اولویت کار قرار داد. پنجره متریال در رویت و برای  تغییر رنگ دیوارهای شیشه ای بسیار پر اهمیت است. و لذا چگونگی کار با ابزارهای موجود در آن نیز خود چالشی بزرگ محسوب می شود. لذا از شما علاقمندان به مباحث رندرینگ درخواست می کنم تا این آموزش را مشاهده کرده و اگر مورد قبول شما بود با قرار دادن دیدگاه در این صفحه دوستان خود را برای استفاده از این ویدئو اموزنده تشویق کنید و باعث دلگرمی اینجانب در تولید محصولات این گونه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.