دانلود رایگان ترسیم دیوار در رویت

دانلود رایگان ترسیم دیوار در رویت ایران بیم

چگونه اصلی ترین عنصر یک ساختمان را مدلسازی کنیم؟

دانلود رایگان ترسیم دیوار در رویت

در فصل آموزشی دانلود رایگان ترسیم دیوار در رویت شما با چگونگی رسم دیوارهای بنایی و دیوارهای شیشه­ ای آشنا می ­شوید. دیوارهای بنایی شامل چندین دسته هستند که با توجه به نوع لایه ­های بکار رفته در آن‌ها می ­توان از آن‌ها در فضاهای داخلی و خارجی بهره گرفت تنظیمات مربوط به لایه­ ها و ویرایش آن‌ها ازنظر ضخامت و نوع مصالح بکار رفته در هرکدام به‌تفصیل تشریح خواهد شد همچنین ۴ مبحث آخر به چگونگی رسم انواع دیوارهای شیشه­ای و تنظیمات مربوط به ویژگی­های آن‌ها پرداخته است.

در این فصل در رابطه با رسم انواع دیوارهای موجود در نرم افزار Revit و چگونگی تنظیمات ویژگی های مربوط به هر کدام صحبت خواهیم کرد. در ضمن روش های ساختن دیوارهای خاص طبق سلیقه ی شما با مصالح مورد نظرتان را نیز آموزش می دهیم. بحث آموزش انواع دیوارها شامل انواع دیوارهای شیشه ای و تنظیمات مربوط به آنها نیز می باشد.

مبحث اول در رابطه با چگونگی استفاده از دیوارهای موجود در پیش­فرض نرم ­افزار بوده و تنظیمات اولیه مربوط به ارتفاع دیوار و شکل ظاهری آن بررسی می­ شود روش‌های ترسیم دیوار با توجه به ویژگی­ هایی که نوار option وجود دارد متفاوت بوده و سعی شده تا در این بخش شما را با انواع این ترسیمات آشنا کنیم. تمامی اطلاعاتی که در نرم ­افزار Revit مدل‌سازی می­ شوند به جهت داشتن اطلاعات اولیه از نمونه دارای ویژگی­ هایی هستند که در بخش دیوارها قسمتی از اطلاعات در لایه های دیوارها نهفته است در این بخش با این اجزای پراهمیت آشنا شده و روش‌های ویرایش آن‌ها برای اعمال تغییرات در هرکدام آموزش داده می­ شود.  یکی از ابزارهای ویرایش در دیوارها تغییر در متریال بخش‌های مختلف از آن است بنابر کاربرد دیوار در فضاهای داخل یا خارج نیازمند بکار بردن مصالح مناسب در وجوه مختلف دیوار هستیم لذا سعی شده در این بخش توضیحات کاملی در رابطه با طریقه انتخاب متریال و ویرایش ویژگی­های هرکدام از آن‌ها در جهت نسبت دادن به لایه ­های دیوارها ارائه شود.

 

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://dl.iranbim.com/free%20product/4996eeb.rar’ link_target=’_blank’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-115uk’]

دانلود رایگان ترسیم دیوار در رویت

[su_service title=”رمز : iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#3398db” size=”24″][/su_service] [/av_promobox]

 

3 دیدگاه برای “دانلود رایگان ترسیم دیوار در رویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.