دانلود رایگان ترسیم توپوگرافی با داینامو

دانلود رایگان ترسیم توپوگرافی با داینامو

ایجاد نقاط توپوگرافی رویت در فایل متنی توسط داینامو Dynamo

 

دانلود رایگان ترسیم توپوگرافی با داینامو: توپوگرافی در Revit  به ۲ روش ایجاد می ­شود اما در هر دو روش نیازمند فایل مرجع توپوگرافی سایت هستیم که می ­توانید از سازمان‌های مربوطه آن‌ها را تهیه نمایید همچنین از طریق نرم­افزار Google Earth نیز امکان دسترسی به محوطه­ ی سایت هست اما اگر نیاز به‌رسم دقیق یک سایت بر روی توپوگرافی موجود در محیط اصلی آن هستید می­ توانید فایل DWG  آن را از ادارات مربوط به این بخش تهیه کنید. این فایل­ها شامل خطوط توپوگرافی است که نقاط آن با ارتفاع درست در تصویر رسم شده­ اند و تنها ۲ بعدی نیستند و می­ توان به‌آسانی از روی آن نمونه ­ی مدل‌سازی شده را تهیه کنید.

در رویت روش‌های دیگری هم برای مدل‌سازی توپوگرافی از سایت موجود است که در رابطه با چگونگی تهیه توپوگرافی بدون استفاده از فایل­های واردشده به‌صورت دستی و تعیین کد ارتفاعی از هر خط از توپوگرافی در محصولات مرتبط توضیحات کافی ارائه شده واگر با نرم افزار رویت آشنا باشید می توانید به آسانی از این روش ها استفاده کنید. همانطور که می دانید برای اجرا و پیاده ­سازی نقشه­ ی سایت روی توپوگرافی نیازمند تعیین محدوده ­ی مالکیت بر روی زمین هستیم لذا باید با چگونگی انجام این کار و قرارگیری نقشه روی محدوده­ی مالکیت آشنا شوید همچنین روش‌های ویرایش خطوط توپوگرافی و تغییر در کدهای ارتفاعی آن نیز بسیار پر اهمیت هستند که در بسته آموزشی توپوگرافی و سایت به صورت کامل توصیف شده است.

دانلود رایگان ترسیم توپوگرافی با داینامو

در این بسته آموزش با روش تعیین نقاط توپوگرافی با روش نوینی آشنا می شوید و آن کمک گرفتن از پلاگین داینامو است که در تولید مدل ها و احجام پارامتریک بسیار قدرتمند است. و برای افرادی که تا کنون ار پلاگین های مرتبط با رویت استفاده نکرده اند بسیار جالب خواهد بود و علاقمندی آنها را به استفاده از پلاگین ها را افزایش می دهد.

 

 

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://dl.iranbim.com/free%20product/105120111.rar’ link_target=’_blank’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-115uk’]

دانلود رایگان ترسیم توپوگرافی با داینامو

[su_service title=”رمز : iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#3398db” size=”24″][/su_service] [/av_promobox]

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.