آموزش دیوارهای شیشه ای در رویت

آموزش دیوارهای شیشه ای در رویت اموزش رویت

آموزش دیوارهای شیشه ای در رویت – Revit

دیوار های شیشه ای(Curtain Wall) یکی از مباحث مهم و کاربردی در نرم افزار رویت می باشد که متاسفانه در کمتر آموزشی به تشریح و توضیح کامل آموزش دیوارهای شیشه ای در Revit پرداخته شده است.

 آموزش دیوارهای شیشه ای در رویت اولین آموزش جامع درباره دیوار های شیشه ای است که در تهیه آن سعی شده است تا بیشتر نکات کاربردی و کلیدی به صورت کاملا دقیق و گویا آموزش داده شود.

 

 

 

 

آیا با دیوار های شیشه ای در نرم افزار رویت آشنا هستید؟

دیوار های شیشه ای یا همان Curtain Wall یک نوع دیوار خاص و غیر باربر بوده که جلوه ای زیبا در نمای ساختمان را پدید می آورد. جزییات و دیتیل های مربوط به این نوع دیوار بسیار فراوان هستند و ما می توانیم به کمک نرم افزار رویت به طراحی و ترسیم این نوع دیوار ها با دقت بالا بپردازیم.

 

آیا دیوار های شیشه ای که به طور پیش فرض در نرم افزار موجود می باشند برای بکار گیری در پروژه ها مناسب هستند؟

بطور کلی دیوار های شیشه ای به طور پیش فرض و محدود در نرم افزار رویت موجود می باشند. نکته ی مهم این است که گاهی اوقات به اقتضای شرایط مجبور خواهیم بود تغییراتی را در دیوار های شیشه ای اعمال کنیم که در صورت عدم آشنایی با موارد لازم مخصوصا محیط های فمیلی, قادر به ویرایش دیوار شیشه ای مورد نظر نخواهیم بود.

تا چه حد با فمیلی های مربوط به طراحی و ویرایش Curtain Wall ها آشنا هستید؟

محیط های فمیلی قدرمتندی در نرم افزار رویت برای طراحی و ویرایش اجزا Curtain Wall ها وجود دارند. در این مجموعه آموزشی تلاش شده است که این محیط های فمیلی به صورت دقیق و واضح توضیح داده شوند.

آیا می توانیم به تغییر متریال پنل ها یا طراحی پنلی خاص در رویت بپردازیم؟

برای پاسخ به این سوال در ابتدا به سراغ ابزار های ویرایشی موجود در خود نرم افزار و سپس به سراغ محیط فمیلی می رویم. تغییر متریال مولیون ها و طراحی آنها متناسب با دیتیل مورد نظر یکی دیگر از ویژگی های این بسته آموزشی است.

با رسم دیتیل در دیوار های شیشه ای از آن ها در شیت های فاز دو خود استفاده کنید.

کمک گرفتن از محیط فمیلی Detail Item رسم انواع دیتیل های مورد نظر را برای ما فراهم می کند که می توانیم در شیت های فاز دو خود از آنها استفاده کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.