دانلود فمیلی های رویت

دانلود فمیلی های رویت.ایران بیم

فمیلی های رویت – Family Revit

دانلود فمیلی های رویت: طی درخواست های مکرری که از کاربران سایت ایران بیم در رابطه با عدم بارگزاری کتابخانه رویت ۲۰۱۷ Revit Library در کامپیوترهای شخصی شان دریافت کردیم. برآن شدیم تا برای سهولت شما عزیزان کل کتابخانه LIbrary نرم افزار Revit ۲۰۱۷ را به صورت رایگان دراختیارتان بگذاریم تا عزیزانی که در حین نصب نرم افزار رویت موفق به بارگزاری کتابخانه آن نشده اند بتوانند از این طریق نمونه های مورد استفاده و پرکاربرد موجود در پیش فرض رویت را دانلود کنند.

دانلود فمیلی های رویت

پس از بارگزاری این مجموعه آن را در فولدر Library رویت که اکنون  جزء خاصی از مولفه است کپی کنید تا به آسانی در حین مدلسازی از آن بهره ببرید. در ضمن اگر محل این فولدر را در کامپیوتر پیدا نکردید می توانید آن را در هر مکانی قرار داده اما در هنگام بارگزاری فمیلی مورد نظر در مدل، نرم افزار را به سمت فولدری که فمیلی ها را در آن قرار دادید راهنمایی کنید.

مجموعه فمیلی های موجود در این بسته دارای ویژگی های منحصربفردی است مانند قابلیت استوار در نقشه های مدل اطلاعات ساختمان، تنظیمات اختصاصی به منظور استفاده بهینه از مدل، قابلیت بزرگنمایی جزییات سازی، رندرینگ، طبقه بندی کدسازی استاندارد و موارد دیگر که از نظر کاربران نرم افزارهای مدلسازی اطلاعاتی مخفی نیست.

 

همین الان مجموعه رویت فمیلی انواع فمیلی رویت را رایگان دانلود کنید.

هدف اصلی گروه ایران بیم از اشتراک گذاری این مجموعه دسترسی تمام دوستان و علاقمندان به مدلسازی اطلاعات ساختمان، استفاده، ارتقاء کیفیت طراحی مدلسازی و استاندارد سازی ساختمان است و همچنین فراهم سازی شرایط مطلوب و آسان در تهیه این نمونه عناصر برای تشویق کاربران تازه کار در استفاده از نرم افزارهای مدلسازی اطلاعاتی ساختمان است. چرا که همیشه با هموار کردن راه برای علاقمندان به استفاده از تکنولوژی های روزه دنیا می توانیم آنها را در مسیر درست هدایت کرده و راه پیشرفت آنها را هموار کنیم. لازم است اگرشما هم تمایل به اشتراک گذاری مجموعه های مشابه و با کیفیت برای دوستان با نام خود دارید حتما با سایت IranBIM در تماس باشید.

 

 

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://dl.iranbim.com/iranbimsnew/plugin/Libraries.rar’ link_target=’_blank’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-115uk’]

دانلود رایگان فمیلی های رویت

[su_service title=”رمز : iranbim.com” icon=”icon: info-circle” icon_color=”#3398db” size=”24″][/su_service] [/av_promobox]

 

 

20 دیدگاه برای “دانلود فمیلی های رویت

  1. شهاب میگوید:

    سلام
    یک سوال دارم
    فمیلی که از bimobject دانلود میکنم دورش یک مکعب هست
    این چیه؟
    پاکش که میکنم فمیلی رو حذف میکنه
    ممنون از راهنماییتون میشم

  2. نادر میگوید:

    واقعا لازم داشتم هر بار که رویت را نصب می کردم این فایل فمیلی ها را نصب نمی کرد اما کارم خیلی راحت شد. مرسی واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.