دانلود فمیلی رویت انواع آسانسور

دانلود فمیلی رویت انواع آسانسور در ایران بیم

دانلود فمیلی رویت انواع آسانسور

گروه مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران IranBIM  این امکان را فراهم کرده است تا با دراختیار گذاردن مدل های عناصر و فمیلی های آماده و کاربردی ساختمان، توسعه مهمترین ابزار BIM  یا همان خانواده نرم افزار های Revit  را درکشورمان فراهم آورد. برای حرفه ای بودن نیاز به ابزار حرفه ای بخصوص دانلود فمیلی رویت انواع آسانسور دارید. مجموعه  دانلود فمیلی رویت انواع آسانسور که توسط گروه های حرفه ای  تدوین شده است شامل انواع فمیلی های مرتبط با این مجموعه است که به کاربر کمک می کند در مدلسازی خود از جدید ترین و متنوع ترین انواع آسانسور استفاده نماید و به دلیل حساسیت در انتخاب این مجموعه توسط گروه IranBIM دیگر کاربر نیاز به جمع آوری بیشتر از مجموعه های مشابه برای تکمیل آرشیو خود نخواهد داشت. مجموعه فمیلی های موجود در این بسته دارای ویژگی های منحصربفردی است مانند قابلیت استوار در نقشه های مدل اطلاعات ساختمان، تنظیمات اختصاصی به منظور استفاده بهینه از مدل، قابلیت بزرگنمایی جزییات سازی، رندرینگ، طبقه بندی کدسازی استاندارد و موارد دیگر که از نظر کاربران نرم افزارهای مدلسازی اطلاعاتی مخفی نیست.

 

همین الان مجموعه دانلود فمیلی رویت انواع آسانسور را رایگان دانلود کنید.

هدف اصلی گروه ایران بیم از اشتراک گذاری این مجموعه دسترسی تمام دوستان و علاقمندان به مدلسازی اطلاعات ساختمان، استفاده، ارتقاء کیفیت طراحی مدلسازی و استاندارد سازی ساختمان است و همچنین فراهم سازی شرایط مطلوب و آسان در تهیه این نمونه عناصر برای تشویق کاربران تازه کار در استفاده از نرم افزارهای مدلسازی اطلاعاتی ساختمان است. چرا که همیشه با هموار کردن راه برای علاقمندان به استفاده از تکنولوژی های روزه دنیا می توانیم آنها را در مسیر درست هدایت کرده و راه پیشرفت آنها را هموار کنیم. لازم است اگرشما هم تمایل به اشتراک گذاری مجموعه های مشابه و با کیفیت برای دوستان با نام خود دارید حتما با سایت IranBIM در تماس باشید.

 

کتابخانه ی بیم

با توسعه فناوری بیم در کشور بر آن شدیم تا تمامی آبجکت ها یا به تعبیری دیگر فمیلی هایی که بر پایه مدلسازی اطلاعات تولید شده در نرم افزار رویت Revit در دیسیپلین های مختلف را در یک وبسایت جامع با نام BIM Library برای سهولت دسترسی کاربران جمع آوری کنیم. همچنین افزونه ای با همین نام برای دسترسی کاربران فارسی زبان به فمیلی های رویت تولید کردیم تا با نصب آن به سادگی از اطلاعات موجود در آنها استفاده کنند.

 

 

دانلود افزونه کتابخانه بیم

هدف اصلی گروه ایران بیم از اشتراک گذاری این مجموعه، دسترسی تمام دوستان و علاقمندان به مدلسازی اطلاعات ساختمان، استفاده، ارتقاء کیفیت طراحی مدلسازی و استاندارد سازی ساختمان است. و همچنین فراهم سازی شرایط مطلوب و آسان در تهیه این نمونه عناصر برای تشویق کاربران تازه کار در استفاده از نرم افزارهای مدلسازی اطلاعاتی ساختمان است. چرا که همیشه با هموار کردن راه برای علاقمندان به استفاده از تکنولوژی های روزه دنیا می توانیم آنها را در مسیر درست هدایت کرده و راه پیشرفت آنها را هموار کنیم.

لازم است اگرشما هم تمایل به اشتراک گذاری مجموعه های مشابه و با کیفیت برای دوستان با نام خود دارید حتما با سایتIranBIM از طریق بخش همکاری با ایران بیم در تماس باشید.

همکاری با ایران بیم

 

8 دیدگاه برای “دانلود فمیلی رویت انواع آسانسور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.