کتاب مدیریت ساخت و ساز پروژه های بهداشتی

Construction Management of Healthcare Projects

کتاب مدیریت ساخت و ساز پروژه های بهداشتی

کتاب مدیریت ساخت و ساز پروژه های بهداشتی: این کتاب ارزشمند به بررسی مدیریت پروژه های تاسیسات بهداشتی و مسائل مربوط به ساخت ساز میپردازد.

 

نام فارسی : کتاب مدیریت ساخت و ساز پروژه های بهداشتی

نام لاتین : Construction Management of Healthcare Projects

نویسنده : Sanjiv Gokhale,Ph.D., P.E., F.ASCEThomas C. Gormley, LEED AP, CHC

سال نشر:  2015

تعداد صفحه :۴۱۴ pages

حجم فایل : ۱۵ MB

رمز فایل :iranbim.com

 

 این کتاب ارزشمند یک راهنمای عملی و کامل برای مدیریت پروژه‌های ساخت تاسیسات بهداشتی  است که پر شده از مسائل مربوط به مدیریت ساخت‌وساز پروژه‌های مراقبت بهداشتی، بهترین روش‌ها و جدیدترین گرایش‌ها ی صنعتی، نیازمندی‌های ساخت منحصر به فرد بیمارستان‌ها از جمله اجزای ساختمان، توابع تخصصی و همچنین کدها و مقررات را شرح می‌دهد. مطالعات موردی مفصل، ، بینش قابل توجهی را در کاربرد دنیای واقعی و مفاهیم ارایه‌شده را ارایه می‌دهند. این منبع موثق اطلاعاتی در مورد چگونگی ایمن و موفقیت‌آمیز پروژه‌های ساخت‌وساز مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت بالا در زمان و در چارچوب بودجه ارایه می‌دهد. پوشش ارزشمند این کتاب و منبع معتبر  شامل موارد زیر است که به اختصار بیان شده هست :

مقررات و قوانین مربوط به بیمارستان‌ها، برنامه‌ریزی و پیش طراحی،بودجه‌بندی پروژه،برنامه‌ریزی تجاری و فرم های حرفه ایتامین مالی پروژه مراقبت‌های بهداشتی، روش‌های نحویل سنتی برای پروژه‌های بهداشتی ،روش‌های تحویل پروژه مدرن و رویکردهای جایگزین، چالش‌های اضافی و بازسازی ،سیستم‌های مکانیکی و الکتریکی در بیمارستان‌ها ،فن‌آوری اطلاعات و سیستم‌های پزشکی ،ایمنی و کنترل عفونت ،راه اندزی پروژه‌های مراقبت‌های بهداشتی ،اشتغال پروژه و آینده ی  ساخت ساز و مراقبت‌های بهداشتی.

 

A complete, practical guide to managing healthcare facility construction projects

Filled with best practices and the latest industry trends, Construction Management of Healthcare Projects describes the unique construction requirements of hospitals, including building components, specialized functions, codes, and regulations. Detailed case studies offer invaluable insight into the real-world application of the concepts presented. This authoritative resource provides in-depth information on how to safely and successfully deliver high-quality healthcare construction projects on time and within budget.

Coverage includes: Regulations and codes impacting hospitals Planning and predesign Project budgeting Business planning and pro formas Healthcare project financing Traditional delivery methods for healthcare projects Modern project delivery methods and alternate approaches The challenges of additions and renovations Mechanical and electrical systems in hospitals Medical technology and information systems Safety and infection control Commissioning of healthcare projects Occupying the project The future of healthcare construction

راهنمای دانلود

پس از فشردن دکمه دانلود مستقیم فایل با فرمت pdf توسط دانلود منیجر به لیست دانلودها اضافه می شود. در صورت عدم باز شدن در نرم افزار دانلود منیجر روی دکمه راست کلیک کرده و لینک دانلود را کپی و سپس در نرم افزار باز کنید. 

اگر دسترسی به دانلود منیجر ندارید روی دکمه راست کرده و آدرس لینک را در browser کپی کنید. بدین ترتیب فایل کتاب به صورت مستقیم در دستگاه دانلود می شود.

در صورت بروز خطا می توانید با شماره پشتیبانی ۰۹۱۰۱۲۳۵۴۷۸ از طریق واتساپ پیام داده و یا با ایمیل info@iranbim.com با ما در تماس باشید.

تهیه شده توسط گروه ایران بیم IranBim

دانلود کتاب

 

با همه گیری و گسترش فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان ما شاهد ظهور مشاغل جدید در صنعت ساخت و ساز هستیم. یکی مشاغل مطرح در فناوری بیم مدیر بیم یا BIM Manager می باشد که یکی از وطایف او تهیه طرح اجرای بیم BEP است. و همچنین به لحاظ نیاز مبرم به نیروی متخصص در این سمتهای شغلی گروه ایران بیم دوره های برای پرورش افراد علاقمند در این بخش تهیه کرده است . کافیست تا بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا با این دوره ها آشنا شوید. و مهارت لازم برای فعالیت در راستای فناوری بیم را به عنوان یک متخصص پیدا کنید.

دوره های آموزشی BIM 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.