سایبان پارکینگ با پوشش U.PVC lM-102

سایبان پارکینگ با پوشش U.PVC lM-102

فمیلی رویت (Revit Family) – ‌سایبان پارکینگ با پوشش U.PVC lM-102

[av_one_half first av_uid=’av-2wlmsr1′] [av_tab_container position=’top_tab’ boxed=’border_tabs’ initial=’1′ av_uid=’av-2houdql’] [av_tab title=’مشخصات’ icon_select=’yes’ icon=’ue836′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-23j9h2l’]
  • نام فمیلی : سایبان پارکینگ
  • مدل : U.PVC IM-102
  • برند : –
[/av_tab] [av_tab title=’توضیحات’ icon_select=’yes’ icon=’ue85b’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-6bdtrh’]

شرکت سایبان پارکینگ در زمینه ی ساخت سایبان پارکینگ ، سایبان ، آلاچیق ، اتاقک و دیواره کرکره ای جهت انسداد دید ، سایبان پارکینگ با پوشش U.PVC فعالیت دارد . قیمت های سایبان پارکینگ و سایر محصولات کاملا رقابتی می باشد.
ورق های U-PVC سایبان پارکینگ با استابلیزر آلمان دارای آنتی UV است که باعث افزایش مقاومت سایبان پارکینگ در برابر اشعه آفتاب می شود و اینکه UV موجود در ورق و همچنین براق بودن این نوع پوشش سایبان پارکینگ موجب انعکاس کامل گرمای خورشید می شود که پس از نصب بر روی سازه ، بالای سطح پوشش سایبان پارکینگ بسیار گرم و این در حالیست که زیر سطح پوشش سایبان پارکینگ سایه کاملا خنکی دارد . البته با کمی افزایش در قیمت سایبان پارکینگ این محصولات ارائه می گردند.
از دیگر خواص این نوع پوشش سایبان پارکینگ می توان به سایه روشن و خنک آن ، بیصدا بودن در مواقع بارندگی ، عدم نیاز به آب بندی سایبان پارکینگ ، عایق آن در برابر صوت و دما ، نصب سریع ، قوس پذیری ، وزن سبک و طراحی بسیار زیبای با قیمت سایبان پارکینگ مناسب اشاره نمود .
شایان ذکر است سایبان پارکینگ متین اولین اجرا کننده پارکینگ با برش CNC و نورد سرد با قیمت ایده آل و رقابتی در ایران می باشد و با بیش از ۸ سال سابقه درخشان ، آمادگی خود را جهت همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی در سرتاسر کشور اعلام می دارد . جهت دریافت قیمت سایبان پارکینگ لطفا با ما در تماس باشید.

سایبان پارکینگ با پوشش

 

[/av_tab] [av_tab title=’دانلود’ icon_select=’yes’ icon=’ue82e’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1a5xrv1′]

DWG RVT ZIP PDF

PassWord : iranbim.com

[/av_tab] [/av_tab_container] [/av_one_half] [av_one_half av_uid=’av-ws1itp’]

سایبان پارکینگ با پوشش U.PVC lM-102

 

[/av_one_half]

2 دیدگاه برای “سایبان پارکینگ با پوشش U.PVC lM-102

    • شیدا یوسفی میگوید:

      سلام دوست عزیز
      با عرض پوزش در حال راه اندازی افزونه bimlibrary هستیم که متصل یه سایت خواهد بود و امکان دسترسی به تمامی فمیلی های رویت را به کاربر خواهد داد. به محض اتمام مراحل قرارگیری آبجکت ها در افزونه و عرضه به بازار در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.