فلاور باکس ATECH_SAS مدل CAT01

فلاور باکس

فمیلی رویت (Revit Family) – ‌فلاور باکس ATECH_SAS مدل CAT01

[av_one_half first av_uid=’av-33brsfx’] [av_tab_container position=’top_tab’ boxed=’border_tabs’ initial=’1′ av_uid=’av-2kb5fx9′] [av_tab title=’مشخصات’ icon_select=’yes’ icon=’ue836′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1y3qpz1′]
  • نام فمیلی : فلاور باکس
  • مدل :CAT01
  • برند : –
[/av_tab] [av_tab title=’توضیحات’ icon_select=’yes’ icon=’ue85b’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1rek0t9′]

از این فلاورباکس ها می توان برای زیباسازی فضاهای شهری، پارک ها و معابر عمومی نیز استفاده نمود. با یک ترکیب رنگی ساده و نورپردازی جلوه آن چندین برابر می شود.

جنس فلاور باکس ها متفاوت است میتوان از انواع آن ها به انواع فلاور باکس های : سفالی،بتنی،چوبی ،چوب پلاستیک،پلاستیک فشرده اشاره کرد که نسبت به بقیه متریال ها بهترین آنها فلاورباکس های ساخته شده از چوب پلاستیک است زیرا باتوجه به هزینه این متریال مقاومت بسیار بالایی را نسبت به چوب ترموو داراست و همچنین بسیار سبک تر از فلاورباکس بتنی است و هم چنین نسبت به فلاورباکس پلاستیکی زیبایی بسیار بیشتری را داراست. فلاورباکس های سفالی قابلیت شکنندگی دارند و مقاوت چوب پلاستیک را دارا نمیباشند در نتیجه استفاده از آن ها در فضاهایی که کودکانمان به بازی می پردازند اصلا توصیه نمی شود.

چوب پلاستیک ها می توانند: دارای وزن متوسط، در طرح و اندازه های متفاوت، مقاوم در برابر آفتاب ،آب،مناسب جهت کاشت درخت و درختچه،دارای پوشش داخلی پلی کربنات جهت مقاوت بیشتر و… خصوصیات و مزایایی باشند که دیگر مصالح اکثرا دارا نیستند.

 

[/av_tab] [av_tab title=’دانلود’ icon_select=’yes’ icon=’ue82e’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-18tty59′]

DWG RVT ZIP PDF

PassWord : iranbim.com

[/av_tab] [/av_tab_container] [/av_one_half] [av_one_half av_uid=’av-me9l7h’]

 

فلاور باکس

فلاور باکس ATECH_SAS مدل CAT01

 

 

[/av_one_half]

1 دیدگاه برای “فلاور باکس ATECH_SAS مدل CAT01

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.