‌فمیلی میز مدیریت هنا مدل CTO لی یو

فمیلی میز اداری

فمیلی رویت (Revit Family) – ‌میز مدیریت هنا مدل CTO لی یو

شرکت خوگر

مشخصات

  • نام فمیلی : میز مدیریت
  • مدل : CTO لی یو
  • برند : خوگر
  • عرض:۱۰۰ cm
  • ارتفاع:۷۵ cm
  • تیپ کالا: چهار نفره (طول ۱۴۰)
  • جنس: ام دی اف با روکش ملامینه

توضیحات
هنا CTO لی یو (lio) مدل دیگری از میز های جلسات این شرکت محسوب می شود. در طراحی این مجموعه محصولات، سه گروه متریال اصلی، مورد استفاده قرار گرفته است. ام دی اف، روکش ملامینه و شیشه های ضخیم و یکدست. این میز نیز، همچون دیگر محصولات این گروه، برای سهولت کاربری، و فراهم نمودن امکان انتخاب های متنوع برای کاربرانی با نیاز های متفاوت از حیث فضای مورد نظر برای قرار دادن میز، یا از حیث دکوراسیون، رنگ بندی و تناسب دکوراتیو محصول، در سه سایز متفاوت رویه و در رنگ های سفید، مشکی، ماهاگونی، ملچ، مشه، ونگه، گردویی و بلوطی، تولید و عرضه می شود.
این میز بنا بر فرم پایه ای که برای آن طراحی شده، بیشتر مناسب گفتگوهای رو در رو بین دو گروه است. در عین حال پایه خاص آن، این آسودگی را برای کاربر در نظر گرفته است که به میزان دلخواه، صندلی و پاهای خود را زیر میز، حرکت دهد. و به این وسیله از خستگی کاربر، حین برگزاری جلسات، کاسته شده، و همزمان قدرت مانور او افزایش می یابد.
ام دی اف بکار رفته در تولید این محصول، بعنوان ماده اصلی، این خاصیت را در اختیار طراح گذاشته تا فرم های دلخواه را بدون نگرانی از عدم امکان اجرا، برای فرم پایه این میز، استفاده کند.
ایجاد لایه های موازی با فاصله کم در پایه، کیفیت بصری متفاوتی ایجاد می کند که با امتداد از زیر رویه میز تا زمین، حسی مدرن و ساده از دکوراسیون اداری را به وجود می آورد. شیشه رویه، با سطح وسیع خود، با خاصیت شفاف بودن خود، با تمام تم های رنگی دکوراسیون دفتر کار، به راحتی تطبیق پیدا می کند.
دانلود

DWG RVT ZIP PDF

PassWord : iranbim.com

 

فمیلی میز عسلی هنا خوگر

فمیلی میز جلسات هنا مدل CTO لی یو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.