اجاق گاز صفحه ای توکار ۳شعله اسنوا مدل G114

گاز-اسنوا-مدل-G114

فمیلی رویت (Revit Family) – ‌اجاق گاز صفحه ای توکار ۳شعله اسنوا مدل G114

[av_one_half first av_uid=’av-36te9je’] [av_tab_container position=’top_tab’ boxed=’border_tabs’ initial=’1′ av_uid=’av-2eydap6′] [av_tab title=’مشخصات’ icon_select=’yes’ icon=’ue836′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-26n94dm’]
  • نام فمیلی : اجاق گاز صفحه ای
  • مدل : G 114
  • برند : اسنوا
[/av_tab] [av_tab title=’توضیحات’ icon_select=’yes’ icon=’ue85b’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1jrbcay’]

مزایا

  • طراحی مناسب
  • برند معتبر ایرانی
  • دارای گرید انرژی A
  • استفاده از قطعات مرغوب ایرانی
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش گسترده

اجاق گاز مدل G114 صفحه استیل

نقد و بررسی | گاز G114 اسنوا
گاز صفحه استیل G114 اسنوا، با نمای ظاهری استیل با ضخامت ۰٫۸ میلیمتر ،یکی از محصولاتی است که این کمپانی مطرح ایرانی به بازار عرضه نموده. گاز رومیزی صفحه استیل اسنوا مدل G114 در ابعاد ۵۱*۶۰ سانتیمتر تولید شده و شعله پخش کن تعبیه شده بر روی گاز صفحه استیل G114 اسنوا از جنس چدن با کارایی بالا و طراحی بهینه می باشد.

ولوم های گاز صفحه استیل G114 که بر روی پنل شیب دار قرار گرفته اند،از نوع باکالیت مقاوم در برابر حرارت است تا در مقابل دما و داغی بالای گاز، آسیبی به ولوم ها وارد نگردد. همچنین از دیگر مزایای گاز اسنوا مدل G114 میتوان به سیستم ایمنی ترموکوپل اشاره کرد و عملکرد این تکنولوژی بدین گونه است که در صورت سرریز شدن ، بصورت اتوماتیک گاز را قطع می نماید.

شرکت اسنوا که یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب محسوب می شود، یکی از تولید کنندگان مطرح  لوازم خانگی در ایران است که در سال ۱۳۸۴ با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی فعالیت خود را آغاز نمود و با ایجاد بهبود و ارتقاء تکنولوژی در تولیدات خود، در سال ۱۳۹۳ موفق به دریافت نشان و تندیس جشنواره در دو گروه یخچال فریزر و تلویزیون گردید.

مشخصات فنی گاز
رنگ استیل
ابعاد ۶۰cm*51cm
جنس صفحه استیل
تعداد شعله چهار
سایر ویژگی ها ست سوخت رسانی درجه یک ایرانی + شبکه چدنی با طراحی مناسب +ولوم باکالیت + رویه استیل ۳۰۴ با ضخامت ۰٫۸ میلیمتر + سیستم ایمنی ترموکوپل + پنل شیب دار

اجاق گاز مدل G114

زوایا در گوشه های صفحه رو بصورت حرفه ای با تکنولوژی انحصاری جوش پلاسما انجام می شود که زیبایی بسیار بیشتری نسبت به نمونه های مشابه داخلی دارد. این ویژگی علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه رو منتفی می نماید و باعث پاک کردن راحت تر سطح اجاق گاز می شود.

این ویژگی دمای دقیق محفظه فر را در زمان پخت با مقیاس سانتیگراد و فارنهایت به کاربر نشان می دهد.

ولوم ها از جنس باکالیت با پوشش نرم، مقاوم در برابر حرارت، ساخت کشور ایتالیا می باشند. باکالیت نوعی پلاستیک فشرده و مقاوم است که تحمل حرارتی بالایی دارد.

این سامانه به صورت طبقاتی طراحی شده و شلف و سینی در ریل های آن حرکت می نماید. این ویژگی باعث سهولت استفاده ی کاربر از سینی و شلف طراحی گردیده است.

سلف کلین نوعی لعاب و پوشش دیواره داخلی محفظه فر به صورت پرزدار می باشد. درصورتی که مواد غذایی بر روی دیواره های داخلی پاشیده شوند، این لکه ها در حرارت بالا به کربن تبدیل شده و به راحتی از بدنه قابل جدا شدن می باشند.

شیشه درب فر دوجداره می باشد که شیشه داخلی آن بصورت کشویی قابل خارج شدن است و امکان نظافت راحت را فراهم می آورد.

زمان سنج دیجیتالی از نوع LED امکان زمان بندی جهت خاموش شدن اتوماتیک یکی از شعله ها را فراهم می آورد. مصرف کننده میتواند با استفاده از زمان سنج دیجیتالی با خیالی آسوده به سایر کارهای روزانه خود بپردازد. این زمان سنج در حالت عادی ساعت را نمایش می دهد.

در تکنولوژی به کار رفته در کانوکشن با استفاده از فن تعبیه شده داخل فر، هوای گرم شده توسط شعله به صورت یکنواخت به قسمتهای مختلف توزیع می شود. از این تکنولوژی جهت پخت غذاهایی که نیاز به مغز پخت شدن دارند استفاده میشود

 

[/av_tab] [av_tab title=’دانلود’ icon_select=’yes’ icon=’ue82e’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-173qg7e’]

DWG RVT ZIP PDF

PassWord : iranbim.com

[/av_tab] [/av_tab_container] [/av_one_half] [av_one_half av_uid=’av-tvsj7u’]

گاز-اسنوا-مدل-G114

گاز-اسنوا-مدل-G114

گاز-اسنوا-مدل-G114

 

 

[/av_one_half]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.