مرکز کنترل آدرس پذیر تک لوپ SmartLoop1010/P شرکت الست

مرکز-کنترل-آدرس-پذیر-تک-لوپ-SmartLoop1010P

فمیلی رویت (Revit Family) – ‌ مرکز کنترل آدرس پذیر تک لوپ SmartLoop1010/P

[av_one_half first av_uid=’av-2xgrs6v’] [av_tab_container position=’top_tab’ boxed=’border_tabs’ initial=’1′ av_uid=’av-2dimqbb’] [av_tab title=’مشخصات’ icon_select=’yes’ icon=’ue836′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-2936uif’]
  • نام فمیلی : مرکز کنترل آدرس پذیر تک لوپ
  • مدل : ۱۰۱۰/P
  • برند : الست
[/av_tab] [av_tab title=’توضیحات’ icon_select=’yes’ icon=’ue85b’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1satqc7′]

مرکز کنترل آدرس پذیر تک لوپ SmartLoop1010/P

کنترل پنل های اعلام حریق آدرس پذیر آنالوگ سری SmartLoop تحولی آشکار نسبت به نسل های گذشته این تجهیزات می باشند. این سری راهکارهایی برای تأمین امنیت همه بخش های بازار دارد. سیستم SmartLoop  می تواند حداکثر از ۳۰ کنترل پنل پشتیبانی کند (که به صورت حلقوی آرایش داده شده باشند) و اگر شما در نظر بگیرید که هر کنترل پنل قابلیت مدیریت تا ۸ لوپ را دارد و اینکه هر لوپ می تواند تا ۲۴۰ تجهیز را در خود جای دهد، پر واضح است که این تکنولوژی مدرن در دستگاه های سری SmartLoop  به انعطاف پذیری عملی فوق العاده ای دست یافته است.

سری SmartLoop به طور خاص طراحی شده برای تأمین امکانات بیشتر ،برترین عملکرد ،سادگی استفاده برای کاربر و نصب کم دردسر ، همه و همه با هدف کمک به کمپانی های نصب برای بهبود کارایی ایجاد شده است.

این قابلیت های فوق العاده با به کارگیری معماری ریز پردازنده ای با قابلیت های اصلاح خود ، که با یک پردازنده ۳۲ بیت همراه شده ، امکان پذیر گردیده است. این جایگاه سخت افزاری برجسته وسایل پردازش ضروری را برای اطمینان از بالاترین سطح اعتماد ،سرعت پاسخ ، کاربری آسان ، سادگی اتصالات ، افزایش انتخاب ها و انعطاف پذیری را فراهم می کند.

برتری عملیاتی SmartLoop ریشه در هم افزایی بالاترین سطح تکنولوژی های مختلف دارد، تکنولوژی OpenLoop، تکنولوژی شبکه های حلقوی Hornet، تکنولوژی Emergency54 و تکنولوژی janus. کنترل پنلSmartLoop دارای ۵ خروجی پایش شونده جهت اعلام اخطار و خطا دارد (عملکرد این خروجی ها به طور پیوسته پایش می شود). به این ترتیب شرایط غیر عادی می تواند مشخص و اصلاح شود و محدوده وسیعی از علامت های دیداری فراهم شود. هشدار ، پیش هشدار ، خطا ، هشدار سریع ،حذف ، مشاهده ی همه علایم وضعیت سیستم روی صفحه نمایش و LED های وضعیت سیستم، نشان داده می شود. علاوه بر این خروجی های پایش شونده این کنترل پنل های دو رله برای علایم هشدار و خطا و همچنین یک خروجی برای علامت دهی خاموش شدن باتری مهیا کرده است.

اگر شما قصد افزایش تعداد ورودی ها و خروجی های روی پنل را داشته باشید ،شما میتوانید برد افزایشی ۶ کاناله SmartLoop/inout را نصب کنید. هر کدام از کانال های SmartLoop/inout می توانند به عنوان خروجی پایش شونده ، ورودی پایش شونده یا زون دتکتورهای کانوشنال ، برنامه ریزی شونده. این قابلیت مهم هم ابداع مبتکرانه دیگری از inim است. این ترمینال های ۳ کاره بدون انعطاف پذیری که معمولاً در بردهای ورودی خروجی معمول ، مشاهده می شد را منسوخ کردند و همچنین به کنترل پنل این امکان را می دهند که زون هایی با دتکتورهای متعارف ایجاد کند. سیستم SmartLoop  یک کانال RS485 را برای اتصال پنل تکرار کننده کنترل از راه دور را فراهم می کند.دو دستگاه تکرار کننده موجود می باشد. SmartLetUSee/LCD با صفحه نمایش SmartLetUSee/LED با LED های وضعیت. پنل های تکرار کننده همه اطلاعات سیستم های اعلام حریق را تکرار می کنند و به کاربر اجازه دسترسی و کنترل سیستم را بر اساس سطح مجاز دسترسی می دهد. همچنین کانال RS485 کنترل پنل های اطفای حریق را نیز می پذیرد و مدیریت می کند. بدین منظور ۲ دستگاه در دسترس می باشد. SmartLine020-2EXT (تک کانال) SmartLine036-2EXT (تک کانال) این کنترل پنل های اطفای حریق،پنل های متعارف از سری SmartLine هستند که با برد اطفای حریق SmartLetLoose/ONE تجهیز شده اند.

همه کنترل پنل های SmartLoop  برد Smartloop/RSTN را پشتیبانی می کنند که عملکردهای شماره گیری دیجیتال و پیام صوتی را میسر می سازد. به لطف دستوراتی که روی صفحه نمایش نوشته می شوند و به سادگی قابل پیگیری اند، برنامه ریزی سیستم از طریق کنترل پنل سرراست و بدون دردسر است. قابلیت آدرس دهی اتوماتیک (برای تجهیزات روی هر لوپ) هم در زمان صرفه جویی می کند و هم فرآیند برنامه ریزی دستگاه را ساده تر می کند. این سیستم همچنین قابلیت برنامه ریزی با استفاده از نرم افزار کاربردی SmartLeague  را دارد (تحت ویندوز) که این ارتباط از طریق یک رابطه گرافیکی با طرز کار آسان برقرار می گردد. این روش به فرد راه انداز امکان برنامه ریزی سیستم را از طریق کامپیوتر خانه یا محل کار می دهد و خواندن تنظیمات پیشین از آخرین باری که دستگاه از طریق RS232  و USB  و یا اترنت (از طریق افزودن سیستم SmatLan ) برنامه ریزی شده را ممکن می سازد. عملکرد ساده “ drag and drop”  نرم افزار Smartleague به شما اجازه می دهد که از سادگی و راحتی پیکربندی سیستم با راهنمایی های دیداری یک سیستم مجازی لذت ببرید.

اجزای مناسب ، سیستم عامل با پیچیدگی کم و قابلیت های بهینه شده برنامه ریزی و رفع اشکال از راه دور باعث شده که تکنسین ها کمترین زمان را در سایت پروژه صرف کنند. کنترل پنل SmartLoop به کمک زبان ساده اش به لحاظ انعطاف پذیری در کاربرد برتری هایی به دست آورده است. تطبیق پذیری و سادگی در عملکرد، این کنترل پنل را برای همه قسمت های بازار ایده آل می نماید. از کاربردهای متوسط اقتصادی تا پروژه های بزرگ نظیر بیمارستان ها ، فروشگاه های بزرگ و فرودگاه ها.

  • مشخصات کلی
  • متعارف
  • صفحه نمایش گرافیکی
  • ۱۲V/17AH
  • کرم
  • ۴
  • EN54
  • BoseccIMQ
  • RS485 , LAN , RS232
  • فلزی
  • ۲۲۰Vac
  • ۳۲۵x325x80mm
  • ۳ کیلو گرم
  • قابلیت نصب برد اطفاء حریق
[/av_tab] [av_tab title=’دانلود’ icon_select=’yes’ icon=’ue82e’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1b77itz’]

DWG RVT ZIP PDF

PassWord : iranbim.com

[/av_tab] [/av_tab_container] [/av_one_half] [av_one_half av_uid=’av-v9386v’]

مرکز-کنترل-آدرس-پذیر-تک-لوپ-SmartLoop1010P

مرکز-کنترل-آدرس-پذیر-تک-لوپ-SmartLoop1010P

[/av_one_half]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.