پچ پنل شبکه پورت دار Equip Passive PoE

پچ پنل

فمیلی رویت (Revit Family) – ‌پچ پنل شبکه پورت دار -Excel-CATS-Equip Passive PoE

[av_one_half first av_uid=’av-2unhy1g’] [av_tab_container position=’top_tab’ boxed=’border_tabs’ initial=’1′ av_uid=’av-2ff5pw4′] [av_tab title=’مشخصات’ icon_select=’yes’ icon=’ue836′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-26gtmz8′]
  • نام فمیلی : پچ پنل شبکه پورت دار
  • مدل : Equip Passive PoE
  • برند : Excel-CATS
[/av_tab] [av_tab title=’توضیحات’ icon_select=’yes’ icon=’ue85b’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1kth844′]

پنلی است که در مدل‌های مختلف ۱۲، ۱۶ ،۲۴، ۴۸ و ۹۶ پورت درون رک نصب‌شده و کابل‌های زوج سیم به آن متصل می‌گردند. در پشت این پنل محل اتصال کابل وجود دارد که این کابل ها توسط آچار پانچ به این پنل متصل می‌شوند.

وظیفه اصلی پچ پنل این است که بین نقاط انتهایی کابل های شبکه و تجهیزات شبکه ای مثل هاب، روتر، … قرار گرفته و به جای این که کابل های شبکه مستقیماً به این تجهیزات وصل شوند از طریق پچ پنل وصل می شوند.

 پچ پنل POE چیست و چه کاربردی دارد؟ 
در سال های اخیر تئوری انتقال برق روی کابل های شبکه باعث متحول شدن صنعت تجهیزات شبکه شد. در این فناوری که از آن به POE  یاد می شود، بدون نیاز به کابل کشی جداگانه برق و با استفاده از دو زوج کابل شبکه می توان برق مورد نیاز تجهیزات شبکه را فراهم کرد. این پچ پنل می تواند به صورت همزمان با ارایه پورت های دیتا و POE تامین کننده ارتباط داده ای و توان مصرفی تجهیزات شبکه باشد.
به این ترتیب تجهیزاتی چون سوییچ و روتر می توانند از پورت های دیتا برای ارتباط با شبکه استفاده کنند. همزمان تجهیزاتی که علاوه بر دیتا نیازمند توان مصرفی هستند نظیر دوربین های نظارتی، اکسس پوینت ها یا تلفن های آی پی می توانند با استفاده از پورت های POE و بدون نیاز به برق یا منبع تغذیه جداگانه، به آسانی به شبکه متصل
شوند.
 معرفی پچ پنل Equip Passive PoE
شرکت های سازنده متعددی به ساخت تجهیزات شبکه پسیو ازجمله پچ پنل ها مشغول هستند. شرکت اکوئیپ یکی از سازندگانی است که تجهیزات شبکه باکیفیتی را تولید و عرضه می کند.
پچ پنل اکوئیپ ۱۶ پورت یکی از تولیدهای این شرکت است که علاوه بر اندازه کوچک، از کیفیت ساخت قابل قبولی نیز برخوردار است.
 معرفی پچ پنل Equip Passive PoE
این محصول یک پچ پنل PoE پسیو مقرون به صرفه است که برای ارتباط های پرسرعت اترنت طراحی شده است.
این محصول از ۳۲ پورت بهره می برد که ۱۶ پورت ردیف بالا مربوط به ورودی دیتا و ۱۶ پورت ردیف پایین مربوط به خروجی دیتا و پاور است.
داده ها توسط پین های ۲-۱ و ۶-۳ و برق مستقیم ۴۸ ولتی توسط پین های ۵-۴ و ۸-۷ در هر پورت Power + Data با سرعت حداکثر ۱۰۰ مگابایت در ثانیه منتقل می شوند. اما هزینه کمتر، درصد خرابی و استهلاک پایین تر، نصب، راه اندازی و تعمیرات آسان تر و انعطاف پذیری بیشتر از مزایای پچ پنل های PoE محسوب می شوند.
[/av_tab] [av_tab title=’دانلود’ icon_select=’yes’ icon=’ue82e’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-yxmbas’]

DWG RVT ZIP PDF

PassWord : iranbim.com

[/av_tab] [/av_tab_container] [/av_one_half] [av_one_half av_uid=’av-qxmxzo’]

پچ پنل

پچ پنل

[/av_one_half]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.