سیستم ورودی درب Net2 Entry (آیفون درب)paxton

سیستم-ورودی-درب-Net2-Entry-(آیفون-درب)paxton

فمیلی رویت (Revit Family) – سیستم ورودی درب Net2 Entry (آیفون درب)paxton

[av_one_half first av_uid=’av-32jhqaw’] [av_tab_container position=’top_tab’ boxed=’border_tabs’ initial=’1′ av_uid=’av-2ojqvd4′] [av_tab title=’مشخصات’ icon_select=’yes’ icon=’ue836′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-208b3go’]
  • نام فمیلی : سیستم ورودی درب
  • مدل : ۳۳۷-۴۱۵
  • برند : paxton
[/av_tab] [av_tab title=’توضیحات’ icon_select=’yes’ icon=’ue85b’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1rvpc4o’]

 

Net2 Entry یک سیستم ورودی درب است که به عنوان یک سیستم مستقل و یا در کنار کنترل دسترسی Net2 Paxton کار می کند، که ترکیبی از ورودی ورودی با ویژگی های کلیدی Net2 می باشد. Entry Net2 شامل ۳ جزء است که به صورت خودکار شناسایی می شوند. پانل خارجی، مانیتور داخلی و واحد کنترل درب. Net2 Entry یک راه حل پلاگین و بازی است که با طیف وسیعی از گزینه های پانل همراه است و برای انواع مختلف سایت ها مناسب است. پانل لمسی Net2 ورودی شامل یک صفحه نمایش لمسی با کیفیت ۷ اینچی با امکان شخصی سازی است. این دارای یک خط برای استفاده با آنتن T-Loop برای کاربران با سمعک ها و پردازش صوتی پیشرفته است، برای مناطق ترافیکی بالا، آن را مناسب برای سایت های حتی بیشتر از همیشه قبل از.

پانل استاندارد Net2 Entry در صنایع آلیاژ خاکستری (RAL7021) به رسمیت شناخته شده است، به این معنی که پنجره ها و درهای بسیاری از ساختمان های جدید و آپارتمان های مدرن را تکمیل می کند. این پانل قدرتمند برای استفاده با سیستم ورودی Paxton، Net2 Entry است. پانل مقاوم در برابر نفوذ شبکه Net2 می تواند فرصت هایی را در سایت هایی که قابلیت های مقاوم در برابر خرابکاری پیش نیاز دارند باز کند. پنل Net2 Entry VR دارای رتبه بندی تاثیر گذار بر روی IK10 است و از فولاد ضد زنگ درجه بندی دریایی برای پاسخگویی به محیط های پربار تر ساخته شده است. هر سه نوع پانل دارای رتبه IPX5 می باشد و آنها را برای استفاده خارجی در تمام شرایط آب و هوایی مناسب می کند.

پان / شیب عملکرد دوربین برای گرفتن دید زاویه
از تکنولوژی EM، Paxton و MIFARE® استفاده می کند
صفحه کلید ساخته شده و خواننده RFID
می آید در فلاش، کوه سطح یا گزینه هود باران
فن آوری IP و PoE برای توسعه آسان

 

[/av_tab] [av_tab title=’دانلود’ icon_select=’yes’ icon=’ue82e’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-11x32p4′]

DWG RVT ZIP PDF

PassWord : iranbim.com

[/av_tab] [/av_tab_container] [/av_one_half] [av_one_half av_uid=’av-m8qadk’]

سیستم-ورودی-درب-Net2-Entry-(آیفون-درب)paxton

سیستم-ورودی-درب-Net2-Entry-(آیفون-درب)paxton

[/av_one_half]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.