پمپ حرارتی شرکت Indoor Comfort Team

trane-heat-pump

فمیلی رویت (Revit Family) – ‌پمپ حرارتی Traneشرکت Indoor Comfort Team

مشخصات

  • نام فمیلی : پمپ حرارتی
  • مدل : Trane
  • برند : Indoor Comfort Team

توضیحات

پمپ های حرارتی: یک گزینه عالی برای نیازهای گرمایش و خنک سازی شما
پمپ حرارتی Trane
پمپ های حرارتی به همان نحوی عمل می کنند که یخچال شما از طریق یک لوله اگزوز در پشت یا پایین به هوا گرم می شود. از کجا این هوا گرم است؟ از بیرون می آید هنگامی که درب را برای غذا باز کنید، وارد یخچال شما می شود. این هوای گرم برای نگه داشتن غذای شما سرد و تازه نیست، بنابراین یخچال آن را بیرون می کشد و آن را اخراج می کند.
پمپ های حرارتی شما همان کار را انجام می دهند. در طول زمستان، هوا گرم است که خارج از آن قرار دارد و آن را به خانه شما می آورد. یک مایع به نام مبرد منفجر می شود و بین واحدهای داخلی و خارجی باز می شود، گرما را جمع می کند و آن را به خانه شما می فرستد.
در طول تابستان، آن را به روش مخالف کار می کند: واحد داخلی از هوای داغ از داخل خانه خود را بیرون می کشد و آن را پمپاژ می کند. سپس شما با دمای اتاق سرد و راحت در اتاق قرار می گیرید.
مزایای این سیستم بسیار زیاد است. اول از همه، شما می توانید مقدار زیادی پول را در لایحه انرژی خود ذخیره کنید. آژانس حفاظت از محیط زیست تخمین می زند که اگر شما از پمپ های گرما استفاده می کنید می توانید به طور متوسط ​​۴۰ درصد انرژی را در زمستان ذخیره کنید. علاوه بر این، می توانید از همان سیستم برای زمستان و تابستان استفاده کنید.

دانلود

DWG RVT ZIP PDF

PassWord : iranbim.com

 

trane-heat-pump

trane-heat-pump

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.