درب ضد سرقت مدل Nativ2 آتاک

درب-ضد-سرقت-مدل-Nativ2-آتاکدرب-ضد-سرقت-مدل-Nativ2-آتاک

فمیلی رویت (Revit Family) – ‌درب ضد سرقت مدل Nativ2 آتاک

[av_one_half first av_uid=’av-2zkbo33′] [av_tab_container position=’top_tab’ boxed=’border_tabs’ initial=’1′ av_uid=’av-2n3cosv’] [av_tab title=’مشخصات’ icon_select=’yes’ icon=’ue836′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-29uxmj3′]
  • نام فمیلی : درب ضد سرقت
  • مدل : Nativ2
  • برند : آتاک
[/av_tab] [av_tab title=’توضیحات’ icon_select=’yes’ icon=’ue85b’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1gu8bcf’]

درب ضد سرقت به دلیل شکل و ساختاری که دارد نسبت به دربهای معمولی مقاوم بالاتر و امنیت زیاد تری را داراست.درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی ورق های فولادی به کار رفته ،قفل،لولا و جنس تفاوتهایی نسبت به دربهای معمولی دارد.قفلها در دربهای ضد سرقت خیلی تقویت شده و به شدت دارای امنیت بالا و غیر قابل باز کردن هستند.

درب ضد سرقت ممکن است به انواع گوناگون قفل های ضد سرقت تجهیز شده باشد . هر یک از از این قفل ها دارای میزان امنیت مفرقی و متفاوتی نسبت به یکدیگرهستند. مهمترین،ایمن ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت قفلهاو ورقهای فولادی سرتاسری داخل دربها هستند.درب ضد سرقت ترک از نظر کیفی ،متریال و هم از نظر قیمت در مقام بالاتری نسبت به دربهای ایرانی و چینی قرار دارد.درب های ترک مقاوم تر و دارای دوام بالاتر میباشند.

در درب های ضد سرقت سری مدرن ایستادر، لنگه باز شوی درب ها، به طور کامل از پنل با روکش لمینیت می باشد که با طرح های بسیار زیبا ارائه می گردد.
همچنین علاوه بر لنگه باز شوی درب ها، چهار چوب فلزی آن ها نیز با روکش لمینیت ارائه می گردد که از زیبایی ویژه ایی برخوردار است.
[/av_tab] [av_tab title=’دانلود’ icon_select=’yes’ icon=’ue82e’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1825aa7′]

DWG RVT ZIP PDF

PassWord : iranbim.com

[/av_tab] [/av_tab_container] [/av_one_half] [av_one_half av_uid=’av-p11shb’]

درب-ضد-سرقت-مدل-Nativ2-آتاکدرب-ضد-سرقت-مدل-Nativ2-آتاک

درب ضد سرقت

[/av_one_half]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.