مدیریت امنیت در ساخت و ساز

مدیریت امنیت در ساخت و ساز
[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-1slhcse’]

مدیریت امنیت در ساخت و ساز

صنعت ساخت و ساز مدرن به طور مداوم در حال تغییر است، تحت تاثیر تغییرات تکنولوژی و تغییر نگرش در مورد چگونگی انجام بهترین کار. یکی از این تغییرات، تأکید رو به رشد صنعت در زمینه ایمنی و سلامت است. متخصصان ساخت و ساز درک می کنند که ایمنی، بهره وری و کیفیت به طور جدی پیوند دارند و در حال پیاده سازی برنامه هایی هستند که فراتر از انطباق با الزامات قانونی هستند و رویکرد فعالانه تری نسبت به حفاظت از کارکنان خود در این زمینه دارند. در این دوره، مربی جیم راجرز ایمنی را به عنوان چیزی که باید به طور فعال با کیفیت و بهره وری مدیریت شود، ارائه می دهد و نقش مدیران ساخت و ساز در این حرفه را مورد بررسی قرار می دهد.

در طول این دوره، برخی از قابل توجه ترین خطرات بهداشتی و سلامت در صنعت از جمله خطرات سقوط، تصادفات رانندگی و خطرات تنفسی  و استراتژی هایی برای ادغام ایمنی، کیفیت و بهره وری توضیح داده می شود. او همچنین توضیح می دهد که چطور می توان از پیشرفت های تکنولوژیکی مانند نقشه های دیجیتالی استفاده کرد تا کار تیم خود را به گونه ای امن تر و دقیق تر انجام دهید.
مباحث عبارتند از:

شناخت خطرات بهداشتی در صنعت
ادغام ایمنی، کیفیت و بهره وری
ایجاد یک فرهنگ یادگیری
شناسایی شاخص های پیشرو
استفاده از راه حل های دیجیتال برای بهبود ایمنی
استفاده از BIM برای شناسایی خطرات

 

برای تهیه آموزش کلیک کنید

 

[av_icon_box position=’top’ icon_style=” boxed=’av-no-box’ icon=’ue8b0′ font=’entypo-fontello’ title=” link=’manually,https://www.lynda.com/CAD-tutorials/Construction-Management-Safety-Health/606056-2.html’ linktarget=’_blank’ linkelement=’both’ font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-z3ih26′][/av_icon_box]

 

[av_promobox button=’no’ label=’کلیک کنید’ link=’manually,http://’ link_target=” color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ admin_preview_bg=” av_uid=’av-q3e3by’] در صورتی که قادر به تهیه این ویدئو نمی باشید،ما این آموزش را به صورت امانت در اختیار شما قرار می دهیم،کافیست از لینک زیر دریافت کنید.

این قسمت مخصوص کاربران ویژه اعضای باشگاه ایران بیم است

برای مشاهده این قسمت ابتدا از طریق لینک زیر وارد شوید و سطح اشتراک موردنظر رو انتخاب کنید.

ورود/ثبت نام

[/av_promobox]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.