آموزش نرم افزار Synchro

آموزش نرم افزار Synchro

نرم افزار Synchro

طراحی و ساخت مجازی (VDC) در حال تغییر نحوه ساخت پروژه ها است. این دوره آموزش نرم افزار  Synchro، برای کمک به شما در اجرای این مسیر جدید در معماری و پروژه های مهندسی در بهبود کیفیت، ایمنی و بهره وری و کاهش هزینه ها است.

بری مایرز بر ویژگی های اصلی Synchro برای مدیریت پروژه، انیمیشن و ارائه تمرکز دارد. یاد می گیرید چگونه با وارد کردن برنامه ریزی و داده های مدل، برنامه ریزی وظایف و تجسم آنها را با نمودار گانت، پیشرفت آهنگ، و حتی ایجاد انیمیشن بر اساس وظایف.آن ایجاد کنید. براون همچنین نشان می دهد چگونه کار خود را به کاغذ، PDF، و فایل های تصویری و ویدئویی صادر کنید. شروع به تماشا کنید تا ببینید چگونه Synchro فرآیند BIM را یکپارچه می کند و برنامه ریزی برای بینش بیشتر و کنترل در هر مرحله از ساخت و ساز را فراهم می کند.
مباحث عبارتند از:

  • درک رابط Synchro و ناوبری
  • واردات مدل های ۳d و برنامه
  • ایجاد وظایف
  • برنامه ریزی با نمودار گانت
  • برنامه ریزی مبتنی بر مدل
  • بازبینی اولیه در مقابل پیشرفت واقعی
  • ایجاد اشیاء ۳d
  • اصلاح و هماهنگ سازی اشیاء۳d
  • تقسیم اشیاء

 

چاپ و خروجی ۳D PDF، FBX، AVI، و فایل های تصویری
[/av_textblock] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=’av-9pshuv’] [av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-1ydqr3b’]

برای تهیه آموزش کلیک کنید

[/av_textblock] [av_icon_box position=’top’ icon_style=” boxed=’av-no-box’ icon=’ue8b0′ font=’entypo-fontello’ title=” link=’manually,https://www.lynda.com/Synchro-tutorials/Synchro-Essential-Training/503881-2.html’ linktarget=” linkelement=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-5agwdj’][/av_icon_box] [av_promobox button=’no’ label=’کلیک کنید’ link=’manually,http://’ link_target=” color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ admin_preview_bg=” av_uid=’av-15e8b47′] در صورتی که قادر به تهیه این ویدئو نمی باشید،ما این آموزش را به صورت امانت در اختیار شما قرار می دهیم،کافیست اینجا از لینک های زیر دریافت کنید.

 

قسمت اول

قسمت دوم

[/av_promobox] [av_comments_list av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=’av-wxvio7′]

2 دیدگاه برای “آموزش نرم افزار Synchro

  1. محمد میگوید:

    سلام
    فایل مورد نظر یافت نشد
    با توجه به نیاز این اموزش جهت انجام پروژه،در صورت امکان فایل اموزش را ارسال فرمایید
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.