آموزش معماری رویت ۲۰۱۸

آموزش معماری رویت 2018
[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-1tichny’]

آموزش معماری رویت ۲۰۱۸

مهارت های Revit خود را به سطح بعدی با Revit Architecture 2018 برسانید. این دوره که به طور کامل در واحدهای متریک ثبت شده است، به شما تکنیک هایی را که برای تکمیل پروژه های جامع معماری که در Revit 2018 نیاز دارید، آموزش می دهد. اول، با محیط Revit آشنا می شوید و یاد می گیرید که به مجموعه یک پروژه را اضافه کنید و شبکه ها، سطوح و ابعاد را که طراحی شما را تکامل می بخشد، اضافه کنید. سپس پل ف. آوبین شما را در مدلسازی کمک می کند: اضافه کردن دیوارها، درها و پنجره ها  ایجاد و بازپرداخت گروه ها  پیوند به دارایی های خارجی و فایل های DWG و کار با کف و سقف .

پل همچنین تکنیک های پیشرفته ای را برای مدل سازی پله ها، دیوارهای پیچیده و عناصر ساختاری مبهم و همچنین اضافه کردن اتاق ها و هندسه جامد نشان می دهد.
مباحث عبارتند از:

درک BIM و سلسله مراتب عناصر Revit
مشاهده نمایه ها
ایجاد یک پروژه جدید از یک قالب
اضافه کردن دیوارها، درها و پنجره ها
اضافه کردن وسایل لوله کشی و اجزای دیگر
پیوند دادن فایل های AutoCAD DWG
چرخش و تراز کردن لینک های Revit
کار با سقف پاهای و اکستروژن
افزودن حفره ها
اضافه کردن نرده ها و پیمانه ها به پله ها
ایجاد دیوارهای جمع و جور و پرده
پنهان کردن و جداسازی اشیاء
اضافه کردن اتاق ها
ایجاد نمایش ها و تگ های برنامه
افزودن متن و ابعاد
ایجاد فمیلی های جدید
استفاده از صفحه های مرجع، پارامترها و محدودیت ها
نقشه برداری و ایجاد یک PDF

 

[av_icon_box position=’top’ icon_style=” boxed=’av-no-box’ icon=’ue8b0′ font=’entypo-fontello’ title=” link=’manually,https://www.lynda.com/Revit-tutorials/Revit-2018-Essential-Training-Architecture-Metric/580642-2.html’ linktarget=’_blank’ linkelement=’both’ font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-3vqt0u’][/av_icon_box]

 

[av_promobox button=’no’ label=’کلیک کنید’ link=’manually,http://’ link_target=” color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ admin_preview_bg=” av_uid=’av-k12g32′] در صورتی که قادر به تهیه این ویدئو نمی باشید،ما این آموزش را به صورت امانت در اختیار شما قرار می دهیم،کافیست از لینک زیر دریافت کنید.

این قسمت مخصوص کاربران ویژه اعضای باشگاه ایران بیم است

برای مشاهده این قسمت ابتدا از طریق لینک زیر وارد شوید و سطح اشتراک موردنظر رو انتخاب کنید.

ورود/ثبت نام

[/av_promobox]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.