آموزش رویت در اندروید سه روز ۱۰۰% تضمینی

آموزش رویت در اندروید

آموزش رویت در اندروید در سه روز  را در این مطلب ببینید

آموزش رویت در اندروید آموزش Revit
آموزش رویت در اندروید

آموزش Revit در اندروید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سیستم­ های اندروید موجود بر روی گوشی­ های تلفن همراه امکان آموزش توسط موبایل فراهم گشته است بدین ترتیب که شما در هر زمان و مکان می­ توانید با در دست داشتن گوشی همراه خود آموزش ها را دریافت کرده و از آنها بهره ببرید.

تا قبل از این برای استفاده از مباحث آموزشی باید از کامپیوتر و یا لپ­تاپ استفاده می ­شد اما خوشبختانه امکان بارگذاری بسیاری از نرم ­افزارهای روز دنیا مانند آموزش رویت در اندروید بر روی سیستم ­های اندروید به وجود آمده و می­ توان از این تکنولوژی به سهولت استفاده کرد.

با آموزش رویت در اندروید که قابلیت نصب بر روی سیستم های اندروید را دارد می­ توانید به آسانی از آموزش Revit ارائه شده در آن بهره ببرید.

در این مبحث در کنار متون آموزش Revit از عکس ها و فایل های تصویری آموزش Revit به تعداد زیاد کمک گرفته شده تا شما دوستان در جریان چگونگی استفاده از ابزارها و عملکرد آنها در خود نرم­ افزار باشید.

 

در ضمن فایل های تمرین در انتهای هر فصل با نام خاصی مشخص گشته که می توانید از طریق همین سایت آنها را بارگذاری نمایید و در زمان کار با نرم افزار و مرور مطالب آموزش رویت در اندروید  از آنها بهره ببرید.

این بسته­ ی آموزشی Revit شامل ۳ گام بوده که در هر گام مطالب آموزش Revit دسته ­بندی گشته است تا شما در گام اول با چگونگی کار با نرم ­افزار و استفاده از دستورهای متدوال برای مدلسازی اطلاعاتی عناصر پایه­ای معماری آشنا شوید. در میان ابزارهای موجود در هر پانل از نوار ابزار اصلی توصیف گشته و به طور کامل عملکرد آن در تصاویر نمایان شده است تا هیچ گونه شک و تردیدی در نحوه ی بکار گیری ابزار ها و تنظیم ویژگی های هر کدام باقی نماند.  پس از آن وارد مرحله ­ی ویرایش­ ها شده تا از نمونه ­های ساخته شده ویژگی­ های مربوطه استخراج گشته و ویرایش شود. در میان به بررسی ساختن انواع دیدهای داخلی و خارجی و تکمیل فرایند مستندسازی از دیدهای موجود پرداخته و در کنار آن با جزئیات سازی و روش های بزرگنمایی های اجزای پلان ، وال سکشن، برش های طولی و عرضی و گاهی شکسته به صور ت کامل توصیف می شود.

 

در این میان تنظیمات مربوط به نمایش ظاهری عناصر مدلسازی شده در پلان ها نماها و برش ها نیز توصیف می شود تا در شرایط خاص بتوانید دید برخی عناصر غیر ضروری را در پلان غیرفعال کنید.همچنین مبحث مهم دسته بندی عناصر توسط جداول و تهیه ی متره و برآورد کلی پروژه بر مبنای مدل امکان پذیر است که تنها با بهره گیری از تعدادی از ابزارهای ساده می توانید این عملیات را به آسانی پشت سر گذارید. و در نهایت نیز با تصویرسازی و تهیه­ ی دیدهای کافی از مدل رندر گرفته تا به نمایش گذاشته شود.روش هایی که در بخش رندرینگ آموزش داده می شود شامل تهیه ی view مناسب از مدل، انتخاب درست متریال برای مولفه های ساختمانی و بعد استفاده از ابزارهای مناسب رندرگیری است. همانطور که می دانید برای داشتن یک رندرینگ خوب نیازمند تنظیم نور در فضا هستیم که در این بخش با این تنظیمات آشنا شده و می توانید از اهمیت نورپردازی در این نرم افزار مطلع شوید.

 

تمامی این اطلاعات در قالب یک بسته ­ی آموزشی در سیستم اندروید قابل بارگذاری بوده و امید است که پس از اتمام این ۳ گام به آسانی مدلسازی اطلاعاتی عناصر را انجام داده و از آن در تهیه طراحی و اجرای پروژه­ های شهری بهره ببرید.

اهمیت استفاده از این بسته آموزشی Revit در فشرده ­سازی مطالب و ارائه آن در ۳ روز است شما در ۳ روز می­ توانید به آسانی تمامی موارد مورد نیاز برای داشتن یک مدلسازی اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید. پس از اتمام این ۳ روز شما مدل ساختمان را طراحی کرده اید

از آن دیدهای سه بعدی و دو بعدی تهیه کرده ­اید کما اینکه این دیدها را به صورت رندر شده و یا گرافیکی به تصویر می ­کشید.

  • تمامی اطلاعات مدل ها را به صورت جداول در اختیار دارید
  • متره و برآورد تمامی عناصر ساختمان در دستان شماست
  • یک فایل انیمیشن از طرح نهایی مدل نیز پیش روی شماست

و …

مهمتر از همه مدل اطلاعاتی شما می ­تواند به فرمت های مختلف تهیه شده و در اختیار علاقمندان به استفاده از آنها در نرم ­افزارهای دیگر قرار گیرد.

[av_promobox button=’yes’ label=’ دانلود’ link=’manually,http://cafebazaar.ir/app/?id=m2.bim.revit6&ref=share’ link_target=’_blank’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ label_display=” icon_select=’yes’ icon=’ue82e’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ id=” custom_class=” av_uid=’av-21l7tv’ admin_preview_bg=”]

«آموزش رویت Revit 2016 در سه روز» را بصورت رایگان در بازار اندروید دانلود کنید

[/av_promobox]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.